♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 30 Januari 2012

Home » , , » Wacaaa..... KUNG FU PANDA

Wacaaa..... KUNG FU PANDA

Assalamualaikum Semua....

Dua jumaat yang lalu kalau tak salah ade tayang cerita KUNG FU PANDA ni kat tv3, amir punyerlah seronok dan teruja sangat nak tengok sampaikan ayah mengalah malam tu tak layan Raja Lawak, lagipun Raja Lawakkan ade ulangan hihihihihi... ;p

Nasib baiklah ibu ni jenis tak ambil kesah sangat.. layankan amir jer.. yang sebenarnya sebelum tu layan cerita Dingin Lavender hihihihi... lagi pun ibu tak pernah tengok kung fuu panda ni.. macam best jugak...

Baru mula kami dua beranak dah tergelak²... tapi tu lah dalam tv mestilah dah banyak adengan kene potongkan sebab nak cukupkan masa tayangan... amir pun tak tengok habis dah tertido.... bayangkan esoknya pagi² bangun boleh pulak tanya .. ibu pagi ni ade cerita kungfu panda lagi x??? jenuh terangkan.. kalau astro adelah ulangan .. kalau tv3 mane ade huhuhuhuhu.... siap janji nanti ibu carikan cd yer.. kalau tak soh jugak bukak tv nak tgk huhuhuhu haru betullah dipagi hari masa tu....

Baru² kami ada pergi JUSCO.. Jeng² tak sangka pulak amir boleh ternampak cd ni.. nak taknak belikan lah jugak sebelum dia guling² mogok kat situkan hahahaha... (padehal belum pernah jadi lagi adegan guling².. dan harap² sangat janganlah berlaku.. selagi boleh pujuk.. mmg akan pujuk). RM9.90 tau.. ori tu.. senyum lebar dia dapat cd tu.. tengoklah puas².. masa nak keluar tu elok jer.. ade staff jusco bagi limau.. ngee~~ memang ubat batuklah jawabnya tu kan.... suara pun baru nak ok ni..

Inilah cd Kungfu PANDA tu..
Rupenya dah ade siri duakan hahahahaha.. nasib baik amir tak perasan yang lagi satu tu.. 
kalau tak mau 2 cd kene beli... (^__^)v

9 ulasan:

saffiya_aleesya @ echa berkata...

takpela kak layan kan aje..janji amir boleh dok diam depan tv hehehe

Puan Kutu berkata...

hehe sy ngan aiman pun tgok..sy tgok tak habis sbb ngantuk sgt,dok tahan mata smp tertido depan tv..aiman kata aiman tgok sorg smp habis.kehkeh..

anisalya berkata...

memang ada yang kedua. tapi saya pun tak tgk yg kedua tu. mcm malas je nak tgk2 tv. apa yg tertayang kat tv itu la yg sy tgk. hahaha...

LYAfrina berkata...

lya pon x ktinggalan tgk.. sblum ni dh pnah siar kat tv2 kalo slap.. tp..tiap kali ada..msti tgk..x boring

qaseh johanna berkata...

KP yg kedua tu sy blom tgk la..masa kuar kt tv aritu, xde masa nk tgk..

Fieza79 berkata...

layan kan je la keranah dan permintaan anak2...hehee..nsb baik kan die tk pasan yg siri dua tu...

Masya berkata...

echa: bl tu.. bukan ddk jer.. baring sambil tgk tv, lps tu terus tdo hihihihihi....

kak muna:sy amir yg tido dulu...

ani:sy pun ikut mood...

lya:mmg seronokkan.. tergelak² kami anak beranak...

qaseh:kt pun x tgk lagi yang ke-2 tu...

fieza: itulah.. kalau tak layan nanti susahkan.. ajak main kat luar pulak.. lagi haru...

IntaNBerliaN berkata...

cite ni mmg best tau.. sy n hubby tgk dkt tv..hihii

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Zaquan pun kami ada belikan cd Kungfu Panda, tp dia x minat sgt la tgk Kungfu Panda ni, dia lebih minat tgk movies Cars, HOP, Rio & The Smurfs. Memang ulang2 tgk 4 CD ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...