♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 19 Januari 2012

Home » » PENYAGAT SERBAGUNA

PENYAGAT SERBAGUNA

- Sagat Sebaguna -


Nampak tak gambar penyagat tu.. korang mesti biasa tengokkan, nak tau tak dah lama saya membeli... rasanya lebih daripada 2 tahun tapi tak pernah guna lagi hahahahaha... dasyatkan.. sebenarnya bukan tak nak guna sebab dah ade penyakat yang biasa guna jadi yang ni takdelah saya guna tersimpan elok jer dalam kabinet dapur tu.. beli pun dulu masa ade offer RM 8.00. Iye.. betul jangan tak percaya pulak.. kebetulan ade apek datang opis masa tu jual, sebab murah dan nampak serbaguna sangat² saya pun membelilah... hihihihihi.... ;p

Dan semalam adelah projek sikit nak dibuat barulah saya gunakan penyagat ni... itu pun sebab penyagat yang biasa tu dah tertinggal kat kampung terlupa nak bawak balik huhuhuhu....

Penyagat ini serbaguna sangat tau.. ade macam² pilihan dan pelbagai corak boleh dihasilkan, lagi² kalau nak buat kentang goreng atau kerepek budak² nak makan pun tertarik tau....

Nanti kite cerita tau projek ape yang kite buat guna sagat ni... (^__^)v







7 ulasan:

Cikpuan rara berkata...

senang nk potong timun utk kuah laksa =) mak mentua rara sngup bli kat cosway.

klik! klik! ceritaku! berkata...

asalkan tajam.. apa-apa pun boleh di sagat.. hehehe

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Best gak sagat camni...beli kat cosway ke tu?Tp xpernah nampak lak kat catalog..

IntaNBerliaN berkata...

hihii.. sy pun beli buat perhiasan je dlm laci.. jarang guna..hahah

Masya berkata...

rara: betul tu. pisau dia pun tajam tau.. sampai terkena tgn kt sikit...

kak nani: btl tu.. sokong... dan harap tahan lasak juga, maklumlah ni penguna gans sikit...

kak atie: saya beli dgn apek jual barang kat opis ni.. mmg xtau ade kat catalog cosway

ina: hihihihi.... kt ni ikut mood kalau nak buat sesuatu... ;p

fieda berkata...

ada beli tp tak pernah guna..hehehe
kena beli buah ngaku la baru blh guna..

QasehnyaRania berkata...

alamak..sejibik mcm su punya sagat..hehe
slalu guna bila buat kerepek pisang je..yg lain simpan,barulah tak mudah rosak..kih2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...