♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 20 Januari 2012

Home » , , » LAKSAM Mek Sebelah Rumah

LAKSAM Mek Sebelah Rumah

Assalamualikumm Semua.....

Korang suke makan laksam tak??? kite memanglah suke semenjak dua menjak berjiran dengan orang kelantan ni.... jangan terkejut banyak jugaklah menu kelantan yang tak pernah makan dah reti makan hihihihihi.... (^__^)v alhamdulillah... semoga hubungan kami baik hendaknya dan mek dimurahkan rezki sentiasa...


 inilah laksam mek sebelah bagi masa saya cuti hari selasa hari tu.. saya makan masa minum petang, malam sampai keesok pagi tak habis.. banyak betul mek bagi mengalahkan 5 orang nak makan.. padehal kat rumah tu.. kami 2 beranak jer nak makan.. amir memang tak suka laksam huhuhuhu



 pekat sungguh kuahnya tau.. nampak jer.. satu mangkuk kecik saya masukkan dalam periuk panaskan siap tambah air sikit.. supaya kuah dia tak pekat sangat... hihihihihi.. bijak² kan...


Pinggan mek dah selamat pun sya pulangkan semalam sebagai kunjungan balas nanti saya buat entrynya yer... bukan apa cuti panjang ni dah rancang nak balik kampung lama sikit.. takut² nanti berkurun² barulah saya dapat pulangkan pinggan mek.. tu yang semalam buat makan sikit terus pulangkan pinggan... (^__^)v
Oklah nak keluar dulu tengahari ni rehat panjang. langkah pun panjanglah.. selamat menjamu selera semua....

9 ulasan:

ch@ berkata...

kecur pula liur menengoknya. hahaaa.

IntaNBerliaN berkata...

sy suka mkn laksam.. dulu duk trg selalu mkn.. skrg duk kedah, dah susah nak jumpa...

fieda berkata...

kak fieda mmg suke benor la dgn laksam ni..kt kl ni ada jual tp tak sesedap mcm kt kg..

Puan Kutu berkata...

sy pun suka laksam..betul ckp ina (intan berlian),kt kedah nie ssh sket nak dapat..

anisalya berkata...

husben suka sgt mkn laksam. sy biasa2 je. kena pulak kuah tu letak ikan byk. faveret la.

shahdiana berkata...

nasi dagang kita layan jugak...laksam kureng sket

`Aine`Ainun* berkata...

lama da x makan laksam...sedapnya...

singgah sini, n follo=)

Masya berkata...

hari ni.. murah lagi rezeki kami.. mek sebelah bagi nasi dagang pulak... memang berselera kami makan....

tq aine datang singgah dan follo

QasehnyaRania berkata...

ala lama tak buat laksam.tgk ni teringin plak..tp kedah suka buat kuah lemak..kelantan warna putih kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...