♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 26 Januari 2012

Home » » Kawan Buat Lepaskan GERAM

Kawan Buat Lepaskan GERAM

Assalamualaikumm Semua...


 Kawan buat amir lepaskan geram.. hahahaha.. siap ade taring lagi....



Sebenarnya kesian sangat kat amir, bile kat dalam rumah dia akan main sorang².. selain dari tengok tv, inilah aktiviti amir yang baru untuk melepaskan GERAM.... jadi senanglah ayah nak tidur xdelah kene gusti lagi... bukan ape.. kalau ayah bagi tau amir ayah nak tidoo.. mesti amir merajuk dan cakap.. ala.. tak payahlah tido.. mainlah dengan amirr.... hihihihihihi....

Beli kat giant jer bende ni tak sampai rm10.00 hingget pun... yang penting amir suke.. saya pun tak pasti binatang apa ni.. singa laut kot.. jadi masa ibu tak sihat hari tu.. amir layan bende ni lah ..... bukan amir jer.. ayah pun sama lalu jer nak tumbuk bende tu... saje... gatal tangan memasing kan....


 Tumbuk kuat² yeahhh.. yeahhh....


Sekarang dah pandai ajak kawan² datang rumah main sama² huhuhuhu... dulu jangan kata nak ajak.. main kat luar dengan kawan pun mula² malu.. haru ibu dibuatnya rumah macam tongkang nak pecah.. tapi seronok jugak klu ramai budak² kat rumah macam² kerenah.. ;p

















10 ulasan:

mala berkata...

salam masya, masa anak kecik dulu pernah ada mainan ni. mmg suka tumbuk-tumbuk.

Cho Zila berkata...

sanggup lagi diaorang main ngan kawan2 kat rumah kita sebab tak berani nak bagi diaorang main kat luar...

suri solehah berkata...

hehe..anak dah besar nk berkawanlah ye..ank akak yg ppuan tu suka tumbuk sbb benda tu lantun blk kt dia hehe

saffiya_aleesya @ echa berkata...

dah pandai ajak kawan2 main kat umah ek..pastu masya laa penat mengemas umah hahaha..takpela janji anak selamat main pun depan mata masya kan.. ;-)

IntaNBerliaN berkata...

eh, sama la plak.. saya pun nak wat entry ni gak tapi tengah beratur dalam draft.. tunggu turn publish..hihiii

tp alisha punya dolphin.. dia pun suka pukul2.. geram agaknya.. yela, mcm dolphin tu lawan dia lak.. mula la dia berleter dekat dolphin tu..hahahha

Zefa NorAsmara berkata...

Kat rumah ni pun ada dua biji benda ni.. bila kat giant gak.. lama dah.. tp gambar ultraman.. sekarang yusuf dan tahun 2 dah tak layan dan menan macam ni.. hihi..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

hehe..ok la lepas geram kat benda alah ni, jgn lepas geram dgn tumbuk kawan2..

Zaquan kalau lepas geram suka wrestling papa dia, kadang2 x pasal2 mama dia pun kena wresling sekali..huk2..

anisalya berkata...

kena ada adik la baru dia ada kawan.

Masya berkata...

mala: iyer ker.. utk lpskan geram jer..

zila:itulahkan.. baik dk rumah senang nak pantau...

suri:wah.. ppuan pun suke yer... sepupu amir siap soh belikan jgk kat giant tp lelaki...

echa:itulah nak pingsan jgk.. tp badan x sihat biarkan jerlah...

ina:iyer ker?? hahahaha.. dah lama kenal citarasa pun lbh kurang..

zefa:ultraman pun ade yer?? sy tgk kat giant ari tu gajah, kancil dgn singa laut ni jer...

eija:itulah selalu ayah dia jadi mangsa lpskan geram dia bergusti.. dah ade bende ni xdelah ayah jadi mangsa lagi..

ani:doakan saya yer... moga termakbul tahun ni....

fieda berkata...

maira dah brp kali beli mende..mmg btul2 dia wat lepas geram..skjp dh bocor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...