♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 1 Mac 2012

Home » , » Rezeki dihujung minggu

Rezeki dihujung minggu

Assalamualaikum Semua...

Cerita dihujung minggu.... bile ayah ade kelas hari sabtu.. kami pulak tak dihantar balik kampung hihihihi.. sebab malam minggu tu jiran buat kenduri doa selamat... sesekali jiran buat kenduri kan takkan tak datang pulak... takkan nak balik kampung kan.. kan... nanti tak mesra jiran pulak.. nanti kene cop kera sumbang pulak hihihihi.....
 
Makanya ayah ajak balik kampung ahad tu... sebelum balik kampung pergi beli barang dulu.. konon² nak cat rumah mak, belilah cat beria² amir memilih.. padehal demam masa tu... lepas beli cat.. amir sibuk nak makan kfc pulak.. ayah layankan jer.. saya.. errmmm bosannya nak makan ayam ni... macam takmoo masuk dah tekak ni... dah ayah nak belanja onn jerlah...

 Ayah melayan anak bujang yang demam konon² tapi ade hati nak makan kfc

 Ni tak taulah sape punye pakej.. sebab semua ayah yang order... 

 Air sampai 3 pilihan.. amir dah tentu²lah air milo tanpa ais, klu kat mc d bolehlah order milo panas kan.. kan...... kt tak berapa suka air gas sgt.. jadi mestilah minum jus oren...

 Ni.. twiesteer saya.. hahaha betul ke ejanya tu.. macam tak betul jer... janji cara makan dengan betul yer.. bukak mulut jangan luas².. ala² sopan lagi ayu masukkan pelan² kedalam mulut dan gigit gitu hihihihihi....

 Oicttt tanjat gegirl tetiba amir snap gambar ibu.. hambooii gigi nampak semua okk... bajet macam cun jer kan.. dahlah ibu pakai baju macam pekerja kfc huhuhuhu

Lepas makan kfc terus balik kampung.. opss.. sebelum sampai kampung singgah petronas dulu.. ayah nak isi minyak.. tup² orang yang jaga minyak tu bagi tau isi minyak lebih rm50.00 ade cabutan bertuah encik.. ok.. jawab suami... orang tu siap pesan.. semua pun dapat.. cuma tak tau yang mane jer hihihihi.... aikk macam tu pun ade yer.. cabutan beruah.. oklah tu kan.. rezeki amirlah dapat hamper macam kat bawah ni...

 Jadilahkan walaupun kecik hamper tu ade biskut dengan air tau.. oklah tu kan... semua biskut pun tertinggal kat kampung... sebab amir sibuk nak soh bukak padehal tak makan pun....

Hujung minggu ni nampaknya ade jemputan kawin.. errmmm tak tau mau pergi yang mane satu dulu.. banyak sangat... hadoilah....

Bile awal bulan ni agak kesibukkan sikit dipejabat... nanti kalau sempat saya datang rumah kawan² yer... 

12 ulasan:

Yana Libra berkata...

sedapnye kfc..hehe~~

p/s:a'ahlah, baju cam pekerja kfc..hehe~ :p

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

eija pun minggu lepas makan KFC guna voucher dapat masa register kelab Upin Ipin..

Amir samala mcm Zaquan mmg suka makan chicken..sampai kita dh naik jemu dh makan KFC

Tihara berkata...

bertuah amir dapat lucky draw..kiut jugak owner blog ni ;)

Rtp Farra Arisha berkata...

horeyyy! it was KFC time hehe :)

AdaM Hawa berkata...

ayam.. senang kate mmg dah jemu kan.. tapi nak makan ape?? ikan.. daging.. ayam.. same je.. tekak ni kadang x moo terima.. haisshhh.. nak makan ape lagi la erk..

anisalya berkata...

dapat hamper pun dah dikira rezeki. rezeki budak demam.

fieda berkata...

kfc...sedapnyer..kita pun suka mkn kfc...wow..rezeki ye isi minyak dapat hadiah..

ikatankasihku berkata...

Hamboi gegel, dpt makan pree, sengih smpi telinga eh..hihihi

SeputihSalju berkata...

sedapnya mkn kfc..nak sikit blh??hehe.

sekarang ni tiap2 minggu ada jer kenduri khwin kn.. kalu dulu smua pakat buat cuti sek, tapi sekarang tak kira dah....

saffiya_aleesya @ echa berkata...

bju mcm pekerja kfc??? tp akak punya warna merah staff kfc wrna biru kan ahaks..ala apa ada hal janji datang situ nak makan hahaha..budak2 mmg mcm tu keropok ke biskut semua nak suh bukak tp xmakan sgt pun..last2 masuk dlm bekas jela kang takut masuk angin plak!!

IntaNBerliaN berkata...

rezeki tu.. xsgka2 dpt hamper..hihii

sy pun sk mkn twister.. mmg sedap..hihii

Mama Ema berkata...

Alhamdulillah..rezeki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...