♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 27 Julai 2012

Home » , » 7 Ramadhan

7 Ramadhan

 


Alhamdulillah hari ni dah 7 ramadhan, sayu dihati masih dipanjangkan umur dan memohon kesyukuran dapat menyempurnakan ramadhan kali ini lebih baik dari yang sebelum²nya ....

Pada 3 Ramadhan dikejutkan dengan perkhabaran kawan sepejabat kemalangan pada 30 syaaban selepas balik kerja, sayu rasa dihati kerana dikabarkan koma dan hatinya hancur serta buah pinggangnya tidak berfungsi ....

Hari ni 7 Ramadhan dikejutkan dengan pemergiannya kerahmatullah pada pukul 2.00 pagi tadi .. al-fatihah buat beliau yang dikenali Rizal, dan takziah buat keluarganya. Sungguh pun saya tak mengenali rapat beliau tapi beliau seorang yang baik hati .... pagi ni kebetulan memang opis ade nak buat bacaan yassin untuk beliau .. bile dah dikabarkan beliau meninggal dunia .. teruslah buat tahlil sikit dan bacaan yassin beramai² ... Sama²lah kite sedekahkan al-fatihah buat arwah moga rohnya tenang disana ....

Tak tahu kenapa hati saya sayu dibuatnya masa baca yassin tadi.... beliau masih bujang dan anak sulung daripada keluarga dan menjadi harapan keluarga .... 


Bicara Hati : Al-Fatihah buat Arwah embah man



19 ulasan:

fiza berkata...

Al-fatihah utk arwah.

Ujie berkata...

innalillah..takziah buat keluarganya.

mmg rasa sayu walau saya tak kenal. perpisahan adalah perkara yg menyedihkan.

*setiap kali dgr kematian org, risau dgn kematian sndiri..blm cukup rasanya membasuh dosa.

QasehnyaRania berkata...

alfatihah..
jom baca sini...n join ;)

Joanna Yunus berkata...

akak yg membaca juga menjadi sebak entah kenapa? Bagaimana keluarga tersebut melaluinya....semoga mereka tabah

Al fatihah

mama sara nur berkata...

salam ramadhan Masya
Al fatihah buat teman sepejabat Masya
mcm2 dugaan kan...hanya utk menguji kita hambaNya

Mrs Lurve berkata...

innalillah...turu bersimpati atas kehilangan yg tragis mcm nie..

LYAfrina berkata...

al-fatihah buat arwah..
setiap y hidup pasti akan mati.. itu janji allah..

ieedaz @ mama_isha berkata...

Al-fatihah buat beliau..

|| NaFiRaa || berkata...

Al-Fatihah..
dan takziah buat keluarga arwah~

CtAyue berkata...

takziah.. semoga arwah ditempatkan di kalangan org yg beriman.. Amin..

Salina@IbuAqil berkata...

Al-Fatihah buat arwah..
Semoga rohnya bersama mereka yg beriman..
Aminnnnn!!
Happy weekend & TC yer.. ;)

izz iizza berkata...

Al-Fatihah semoga ditempatkan dikalangan org yg beriman..:)

mama aryan berkata...

al-fatihah utk arwah,moga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan disisi org2 yg diredhai

Ummi Iman berkata...

Al-fatihah. Semoga rohnya dicucuri rahmat.
Ajalnya sudah tiba.. kita entah bila.

lia berkata...

Al-Fatihah buat arwah

fazitaismail berkata...

al-fatihah..salam takziah untuk arwah ye..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Sedeynye..
Al-Fatihah buat arwah..Moga ditempatkan dikalangan mereka yg beriman..AMIN.

IntaNBerliaN berkata...

al fatihah utk arwah..

fieda berkata...

al fatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...