♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 25 Julai 2012

Home » , » Nasib badan ....

Nasib badan ....

  

Seronok tengok perlawanan bola malam tadi malaysia lawan arsenal 1-2 oklah tu kan..... tengok berdua dengan amir jer ... ayah tengok kat kedai mamak lepas balik terawih dengan jiran² taman ni juga, masa malaysia gol kemain amir meloncat² depan tv tu hihihihihi...

Layankan bola tibe² senyap jer.. rupenya amir dah tidur daa.... patutlah senyap tengok jam dah pukul 11 lebih rupenya ... patutlah mata pun dah mengantuk semacam .... 

Sedappp kemain tidur hadoilah pagi ni terbabas kami tak bersahur huhuhuhuhuhu.... nasib badan lah .. nasib baik dah niat sebulan kan selamatt.... bangun² tengok lauk² terasa sedih macam membazir pulak tak termakan kan .... nasi lebih saya buatkan amir nasi goreng untuk bekal kerumah pengasuh & panaskan tempe goreng berbaki yang tak banyak mane pun ... sedang elok buat semua² tu ... jam dah pukul 6.05 pagi tibe²...

Ade call masuk kat hs hubby .. dah hubby mandi .. kite pun angkat jerlah sebab tengok nama pengasuh anak. Pengasuh mintak cuti .. tak sihat katanya .. badan sakit² ... saya okkan jer.. iyerlah dah tak sihat .. takkan nak cakap tak boleh cuti pulakkan.... dalam kepala terus pikir hantar amir kekampung jer.. nasib baiklah kampung tak jauh mane.... hadoilah .kelang kelibut dibuatnya.. mengemas beg baju amir, susu siap pek ... bekal semua² .. dah siap barulah saya mandi bersiap pulak....

Bawak amir pergi opis dulu sebab nak thumprint dan bagi tahu bos dulu barulah hantar amir balik kampung, sepanjang perjalanan tu bukan main suke lagi dia dapat tahu hari ni ibu nak hantar balik kampung ... elok jer duduk tengok lori sampah, kereta, lori kontena pott pett pot pett bercakap ... ibu ni pun berbakul² pesan jangan nakal² kat kampung .. embah puasa .... nasib baiklah kampung dekat kalau tak mau pagi ni cuti EL.

2 Orang anak akak sepupu yang mak tolong jaga kan siang 
sejak embah dia orang meninggaldunia
Sebab tu lah amir suke dok kampung .. ade ramai kawan ..
Amir dah same besar dengan haizul (baju merah) yang umur 6 tahun, yang baju kelabu haziq (sebaya amir)


Nasib badanlah pagi ni memang kelangkelibut dibuatnya dari tak bangun sahur, tibe² dapat panggilan dr pengasuh ... Moga dapatlah habiskan pose yang masuk hari ke-5 ni. Kuat².. insyaallah .... Amin.


Bicara Hati : Nasib baik hubby tak marah .. sebab masing² bunyi jam tapi tidur tak tersedar langsung hihihihi.... termasuklah amir pun nyenyak jer tidur sampai ke pagi.



11 ulasan:

anisalya berkata...

bola punya pasal dah terbabas dibuatnya.

eita berkata...

kita hanya mampu merancang yang tentukan Allah..
nak buat macamana takde rezeki kan....

bukan main seronok lagi amir balik kampung kan..

CtAyue berkata...

hehe.. dgn tak sahur dan terpaksa kejar2 g anta amir..sabar jelah yer.lepas ni kena psg alarm kuat2 sikitlah..hehe.. seronoklah amir duk kg kan..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

K.atie pon kena camtu pada hari kedua berpuasa...Alhamdulilah HB xmarah tp syian lar dia g keje tanpa bersahur..

Rasa sgt bersalah...:(

lelamaisara berkata...

bola punya pasal..terbabas sudah...

hubby saya tak makan sahur...just minum je..dari dulu mcm tu..:)

Deq's Qienz berkata...

alahai naseb badan la masya..lagi naseb baiknya coz xder owg bising..kalo tak mau bernanah telinga.

fazitaismail berkata...

memang kelam kabut lah kan..xsahur plak tu..insyallah kuat nati tu hehe..a'ar nasib baik ler kg dekat je kan..hehe

IntaNBerliaN berkata...

alaa siannya... dah la xsempat mkn kan..

Masha Meisters berkata...

bola punya pasal kelam kelibutla jadinyer....hihi

apepun berbangga jugak dengan harimau malaya yang mendapatkan gol pertama untuk team malaysia :)

fieda berkata...

bola punya pasal ye..

Ummi Iman berkata...

Kesian.. nak buat mcmana kan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...