♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 26 Julai 2012

Home » , , , » Selera orang kampung berbuka puasa

Selera orang kampung berbuka puasa

  
Lesu sikit puasa kali ni tak tahu lah kenapa, bile petang jer .. mulelah ting tong ....


 Statistik hari ni .. bukan nak menunjuk².. jauh sekali lah nak berbangga... memang suke tengok bile naik mendadak mulelah pelik kikikikikikiki ... lepas tu tangan pun gatallah nak bukak akaun nuff
Followers seramai 280 syukur sangat tak pernah berangan nak ramai macam ni ...
Post 456 (eh² unik pulak nombor tu ....)

Jarang rasanya ade orang search perkataan kisah hati .. jengg.. jengg.... sape sekodeng agaknya yer....
Tibe² ade orang seacrh selera org kg berbuka puasa ... gelak saya .. selera org kg macam mane?? tak same dengan orang taman ker?? tibe² teringkatkan ayam kampung masak ungkep mak buat... huhuhuhu....


 
oooowwwhhhhh baru paham nape tibe² naik mendadak ... ;p


Hadoilah pada² lesu .. berjela mukadimah .... bile dah petang masing² dok pikir nak masak ape kan... samelah saya pun ... tak tahulah nak masak ape lagi....Kat bawah ni lauk semalam buka kira macam selera kampung jugaklah yer ade telur masin saya buat sendiri hihihihihi.... ;p

Sardin makan 2 hari tak habis² ade lagi sikit tu .. nampaknya petang ni nak buat tahu sumbat letak isi sardin tulah goreng sedapp kutt.....
Sup sayur bertelur (memang betul² sempoilah semalam tak larat nak masak)
Sup tu saya makan dengan bihun, tak lalu nak makan nasi tibe²....
Telur asin rebus buat sendiri klik sini


Bicara Hati :Semalam tak sahur elok jer segar bugar ... nape hari ni lesu semacam adekah sebab keluar rumah terlalu awal pagi tadi huhuhuhuhu....eh² menu buka saya semalam takde tempe lah hahahahaha.. dah ade sup amir tak kesah sangat kalau takde tempe pun... ;p


12 ulasan:

nur anis berkata...

orang tu cari lauk kampung kot..heee..

LYAfrina berkata...

hehe..agaknyer..sape la y mengugel tu ye..

Che Rosliza Che mat berkata...

tak lalu makan...kuruslah nanti hihihi

Ummi Iman berkata...

Kena dengan topik bulan puasa tu.. :)
Tahniah

Che Rosliza Che mat berkata...

kalau tengok kat keywords memang kelakar..

C'Jai berkata...

akak suke tempe....:)

Ujie berkata...

saya kalau buat entri, kdg2 tu search dulu..nak tengok org lain punya.

awal posa aritu saya segar je, lately ni mmg lemah pulak. masak guna perencah segera je. nak beli, kurang gemar.

Mrs Lurve berkata...

selera kampung? sy suka Nasi Ulam..super duper sedap ,mkn dgn telur masin...sedap!!

Tihara berkata...

semalam akak buka ada tempe goreng..best :)

♥ ROS ♥ berkata...

Mcm2 kan org cari.. Kkdg yg pelik terkena blog kita.. Padahal satu perkataan ja... Hhaah..

izz iizza berkata...

sedap sup sayur telur tu..sy suka..:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

bulan puasa ni mmg ramai yg goole resepi kan, blog k.eija pun terkena tempiasnya bila update ttg menu n resepi ni..hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...