♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 25 Julai 2012

Home » , » Rindu menjentik

Rindu menjentik

Tibe² bosan, terus teringat dah lama tak main carom huhuhuhuhuhu.... masing² sibuk, ntah ape yang di sibukkan takde yang nak melayan main carom lagi ......

Papan carom dan buah nya 


Bicara Hati : Ade tak sape yang tak tahu mainan kat atas tu??? saya pertama kali main carom bile dah mule kerja kat opis ni lah ... hihihihihi.. mase ni lah orang nak dengar saya gelak .. ntah hape² yang saya jentik masa tu .. memang payah nak masuk lubang.. tapi enjoy... hilang stresss tau ...



18 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

sy xreti main.. hihi

nur anis berkata...

saya suka main carom ni..syokk..:)

Zana Adieyza berkata...

entry ni sesuai sgt2 keluar hari ni.. sebabnya, hari ni merupakan kali pertama zana main carom.. percaya x???

baru lepas main tghr tadi.. office baru beli carom ni semalam.. zana x pandai main.. so jentik jer la.. hentam jer.. tp ada gak yg masuk! hahaha..

Ujie berkata...

baru main dgn anak2 sedara beberapa minggu lalu. sakit jari sbb tak biasa.

Eca Dwinky Asha berkata...

xreti main,pun main je.hahahaha.

Acik Erna berkata...

salam masya..anak2 acik dulu siap beli sekeping papan karom tu..main dirumah..ahero 3 dan ayahnya..riuh..acik kalau main buat digelak dek anak2 je..kalah manjang

lelamaisara berkata...

dulu kecik2 selalu gak main..sekarang dah lame sangat tak main....

izan mama mia berkata...

saya tak pernah main..tak reti lor

fieda berkata...

masa kecik2 dulu selalu gak main..ingat lagi duk tabur bedak..

Ummi Iman berkata...

Rajin juga main carom ni dulu. Arwah abah ada beli. Masa keje dulu pun ada main dgn member office.. diorang sibuk ajak main ;) seronok juga

Sally Yatiey berkata...

Pernah tengok adik2 main je tapi tak main. Hehe :D

CtAyue berkata...

suka main walau tak brp nak paham.. asal jentik dan cuba buat sampai masuk lubang tu pun dah buat happy dah..mmg rindu lah nak main carrom ni dgn adik beradik sy..hehe.. dulu abg2 mmg suka main carrom ni sbb tu sy pun terikut sama..

ieedaz @ mama_isha berkata...

Fuyoooo menjentik tu yg xtahan tu heheh
Mama isha xreti le main benda alah ni :-)

Izan Ishak berkata...

seumur hidup tak pernah pun main karom ni. biasa tgk org main je.

QasehnyaRania berkata...

wow..cayalah u gheti main carom..kt kg ada la.tp penah main pon..ayh ngn adik2 je dok menjentik..hehe

anisalya berkata...

dah lama jugak tak main.

9n0L4 berkata...

lame tak mainnnn. die punye papan dan buah pun tak tahu entah ke mane perginye. :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

sama la yana, bila dah bekerja baru berpeluang isi masa dgn bermain carom.., k.eija x pandai pun main sgt..sesekali kwn ajak main, main jgk ler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...