♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 30 Julai 2012

Home » , , » Aku yang tertewas akhirnya

Aku yang tertewas akhirnya

  

Hari jumaat lepas baru² ni cuaca sangat²lah panas.. dugaan ramadhan kali ni.. pulak tu balik kene drive sendiri huhuhuhuhu .. lagilah penatkan .. kering jer tekak ni ...

Tapi alhamdulillah masih berpuasa penuh .. bendera belum berkibar² cuma bendera serender nak masaklah berkibar² hari jumaat tu.. hadoilah .. dengan jalan jem, cuaca panas, semua orang nak cepat balik .. memang penatnya terasa sangatlah bile sampai kat rumah letak beg terus baring huhuhuhuhu ..... akhirnya aku tertewas.

 Semua menu baazar hubby beli dengan amir
ayam percik, cendawan goreng, otak², keropok dan cucur udang
akhirnya dapat minum air kedondong asam boi tapi rasanya menghampakan huhuhu...

Gagahkan diri jugak masak mee goreng basah tercurah air lebih dah macam mee hailam lah pulak kikikikiki....
tq mek sebelah bagi daging masak kari .. daging kari tu lah buat sahur esok paginya


Bicara Hati : Tewas kali pertama, amir suke betul dapat pergi baazar ... dua beranak tu pergi macam² dibelinya.

18 ulasan:

Saya Disini berkata...

sedpnyer

Mrs Lurve berkata...

hehehehe dh jd blog makan pulak nie

mama aleen berkata...

kalau penat sangat memang masak di param je.. :)

QasehnyaRania berkata...

haha..ingtkan tewas apa tdi..;)

jom baca lobaksusue.blogspot.com/2012/07/al-fatihah.html

lia berkata...

sekali tertewas... lps ni mesti makin hebat ;)

Salina@IbuAqil berkata...

Hi3!!! Ingatkan trtewas apa ler td. ;D

aku HaniAsyira berkata...

amboih dalam tak gagah nak masak pun.. banyak jugak ei

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Yana...dah keletihan & kepenatan,seklai sekala apa salahnya 'tunjuk' makanan pasar ramadhan :D

♥ ROS ♥ berkata...

Sedapnyer sardin.. Ros dh tewas ari i.. Nurse xbg posa sbb gula tggi dlm air kencing... :(

C'Jai berkata...

dah ari ke 10 ni kadang2 dah macam tandus idea nk masak ape...hehe..

IntaNBerliaN berkata...

sekali sekali cuti dr memasak :-)

ieja amieja berkata...

tewas bab tu ok lg masya...ada alternatif yg lain, tewas pose tu yg rugi..

Ucu Faridah berkata...

tewas2 pun masih gagah lagi buat mee basah..... kalau ucu teruskan jer tidur...kwang..kwang...

anisalya berkata...

tak berkesempatan lagi nak ke bazar ramadhan.

fieda berkata...

tak menahan tgk ayam percik tu..

Tihara berkata...

waahh gambo makanan, harap tak tewas nih..hehe :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

sesekali g PARAM apa slhnye yana,
dah masuk 11 ramadhan ni blom lg rasa ayam percik PARAM, sedap pulak nengoknye tu...

Ummi Iman berkata...

Ingat tewas apa tadi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...