♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 26 Julai 2012

Home » , » Pertama kali ade koleksi macam ni

Pertama kali ade koleksi macam ni

 

Suke² .... hubby belanja sebelum puasa


Bicara Hati : Orang lain mungkin tak heran dan dah ade banyak koleksi.. tapi saya baru inilah ade koleksi nya hihihihihihi ....

19 ulasan:

ieedaz @ mama_isha berkata...

dah start balik yer, nk wat koleksi gak la..dulu suke kumpul sebab cantik, nak nak yg warna pink...:)

*azni* berkata...

sy pun ada 1..jd la..hehe..

Saya Disini berkata...

MKN MCD EA

ieja amieja berkata...

salam masya..
akk pun x de lagi koleksi tu..hehe

nur anis berkata...

saya ada 1 je..tu pun mana ntah hilangnya..huhu

♥ ROS ♥ berkata...

Ros xde lagi..nak request kt asben jugakla..hahhaah

Izan Ishak berkata...

izan pun takde lagi koleksi ni... nak jugaklah!

QasehnyaRania berkata...

hai masya ;)
tak apa org lain,orang lain la.itu masya punya kan...hehe

Mrs Lurve berkata...

yg baru nie memg xpernah ada ag, sy cuma wat koleksi yg dulu jer

mama aryan berkata...

saya tak ada pun,yg ada kat rumah tu pun adik yg punya..hehe

anisalya berkata...

huhuhu... tak ada pun koleksinya lagi.

Deq's Qienz berkata...

owhh mkn kt macd ekk..ermm sy pon ader tapi satu jew..hehee

Nazayiena berkata...

Cantik juga buat koleksi,kaler purple nie pun cantik.

lelamaisara berkata...

saya pon ada satu je...hehee

Pink Lavender berkata...

POSE2 NIH MAKNENG XSEMPAT BELI MCD..
RINDUNYER FOLDOVER MCD!!!


makneng follow sini
jemput follow makneng

9n0L4 berkata...

amboihhh mcd tu. ade dah yg thn lps punye. :)

izz iizza berkata...

sy pun ada dpt satu..:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Kami pun pengumpul koleksi cawan Mc'D ni, thn lepas dpt 4 biji jerk, hopefully thn ni dpt kumpul kesemua warna yg ado..hihi

mama3heroo berkata...

salam jumaat..m3h pun byk koleksi gelas tu..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...