♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 5 Julai 2012

Home » , , » Lembaran baru

Lembaran baru

  

Pagi ni pergi kerja dari kampung, jalan pun tak sesibuk mane.. macam biaser jer... jem pun takde hihihihihi... sampai awal, siap beli sarapan lagi hihihihihi

Bile sampai opis jer bukak komputer, bancuh cocoa collagen, minum sikit terus bukak blog.. hahahahaha... tak menahan terus bukak blogkan.... ;p sambil selak² kertas² dimeja untuk menyiapkan laporan... Macam biaser setiap hari saya akan bukak blog ni.

Tapi hari ni saya sangatlah² terkejut dan terkesima kerana tak sangka entry saya semalam malam nisfu syaaban menjadi kunjungan tertinggi dan diluar jangkaan daripada kebiasaan..... maklumlah blog saya ni suam² kuku jer.. pada blog otai² mungkin ini takde ape² tapi pada saya ini satu kejutan sepanjang saya berblog kerana dikunjungi ramai orang untuk membaca entry tersebut.

 Bile saya buka Stats pagi tadi...... ce tengok yang lain... nak cecah 50 pun payahkan...



 
Antara 'keyword' yang banyak digunakan dalam carian ke blog saya....


UV pertama yang mencatatkan sejarah tertinggi sepanjang berblog ni.... 
satu penghargaan buat diri sendiri.... sebab tak pernah tinggi macam ni...
BE pun takde kat blog ni.... tapi kempen² banyaklah juga saya dapat.. 
tq pada kawan² yang sudi singgah sini baca kisah hati saya...

Bicara Hati : Saya menulis blog ni bukan sebab duit dari nuff, tapi saya berkongsi ape sahaja mengenai kisah hati saya.... Terima kasih pada yang sudi baca bebelan saya.. sayang korang semua.... (^___^)v dan blog ni lah tempat terapi mata saya menghilangkan rasa kebosanan.


12 ulasan:

eija_sweetmama berkata...

Alhamdullillah, mstilah srnok bila tgk UV blog kita capai tinggi mcm tu kan..lg srnok bila kita kongsikan ttg ilmu kebaikan.

eija setakat ni seratus UV pun payah nk capai..huhu..

bila dah jd blogger ni mmg perkara pertama lepas buka PC msti nak buka blog dulu..hhehe..

apdm berkata...

salam..

tahniah, biasanya mmg mudah dpt traffic y tinggi jika keyword kena pada masa y dicari.

Nyue berkata...

mungkin ramai yg mencari entry sebegitu..ehehehe :)

Cho Zila berkata...

tahniah... tuler kadang2 tak menyangkakan... tapi sebab buat blogni sebab suka tak kisahpun.... janji buat blog untuk tatapan masa depan...

cik dah faridah berkata...

salam kenal...

rezeki sempena syaaban..nnt melekat la be kat sini...

Tie HT berkata...

haah kan, nak harap wet nuff tu makan tahun berjanggut baru leh dapat..seronoknya blog sbb ske baca pendapat, story,ilmu, share suka duka dengan kawan2.... congrats masya..keep it up :)

AdaM Hawa berkata...

blog juga menjadi medium untuk menghiburkan hati.. macam-macam ada.. kan.. ;)

eita berkata...

sama lah dengan ita...

suka menulis...

Ruse Sulaiman berkata...

Tahniah. Kalau kena tajuk mmg tinggi trafik :)

fieda berkata...

kena dgn tajuk yg org cari mmg tinggi la traffiknya..

IntaNBerliaN berkata...

keyword yg menjadi.. :-)

sal ya berkata...

keep up the good work. tibe2 kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...