♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 4 Julai 2012

Home » , , » Malam nisfu syaaban

Malam nisfu syaaban

 
Hari ini 14 syaaban.... malam ni malam 15 nisfu syaaaban bersamaan 15 syaaban. Insyaallah lepas solat maghrib ni marilah same² kita bacalah yassin 3x kali sebagai membuka lebaran baru hari esok, maafkan saya jika ade salah dan silap sepanjang saya menulis di blog ade menyinggung sape² tanpa niat dan tidak disengajakan.

  
Mendaki melihat cahaya indah disana......



Bicara Hati : Moga ade sinar yang indah di hari esok, ape jua yang berlaku semalam adelah sejarah, hari ini tetap hari yang perlu dilalui.. ape yang akan berlaku akan datang adelah ketentuan. (^___^)v.



11 ulasan:

Princess Syazliyana berkata...

tutpnya buku amalan eh ?

Ummi Iman berkata...

Ayah iman lahir mlm nisfu syaaban ;) takde kena mengenakan? Tp itu lah yg diulang oleh MIL akak. Seronok dia dpt melahirkan anak hr tersebut.

Insyaallah. Setiap org mahukan yg terbaik di dunia dan akhirat. Salah silap tu biasa. Yg penting memaafkan dan redha apa yg terjadi. Hati pun senang. Betul tak?

YaYaNsMuM a.k.a YM berkata...

same la kita erk. Semoga buku baru kita bakal dipenuhi dengan amalan2 yg terbaik...amin!

Salmiza berkata...

insyAllah...trm kasih ingatkan...:-)

Wanieys berkata...

malam penuh keberkatan...sama2 lah kita buka lembaran baru dalam kehidupan kita :)

|| NaFiRaa || berkata...

mohon maaf juga yer..:)

mak mertua zura pon ade ingatkan kami pasal malam nisfu nih..:)

Mrs Lurve berkata...

moga mlm nisfu syaaban nie dpt kita amalkan dgn sebaiknya..

PUANSTOBERI berkata...

Insyaallah.. :))

anisalya berkata...

maaf-memaafkan tu hendaklah kita amalkan sentiasa kan? bukan susah nak minta maaf. dan kalau memaafkan dengan hati yang ikhlas insyaAllah... kita akan rasa tenang.

IntaNBerliaN berkata...

pose ke arini?.. :-)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Suka kata2 bicara hati tu..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...