♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 15 Ogos 2012

Home » , , , » Belum raya kami dah rayakan

Belum raya kami dah rayakan

 
 
 
Pilihan saya ....


Pilihan Amir


Bicara Hati : Nasib baik ayah suke kerepek² dengan kekacang hihihihihi ....


13 ulasan:

izan mama mia berkata...

pilihan kita sama...

fiza berkata...

Masya...ayak ker ayah ☺☺☺

Suka kuih tat gak.

MamaEma berkata...

kat rumah tak ada biskur raya pun..tahun ini makan kerepek jer..huhuhu

mama aryan berkata...

selamat hari raya,terima kasih sbb dpt gak akak key chain dgn kad raya, suke3..

Tihara berkata...

seronoknya dia beraya dengan biskut...tat nenas best :)

QasehnyaRania berkata...

tart nenas peberet suami
yagng bercoklat tu bg kat ciksu boleh amir?
hehe

Che Rosliza Che mat berkata...

dah makan kuih raya ya..

lia berkata...

tart nenas... pujaan ku ha3...

SeputihSalju berkata...

tat nenas... hubby saya suker tat nenas... siap pesan suh letak inti tu byk2....hehehheh.

Aine Ainun berkata...

Heheeee...samela;)

eita berkata...

hari tu ada buat tart..tapi yang bentuk bunga

anisalya berkata...

tahun ni tak jumpa lagi kuih raya yang menambat selera.

Puan Kutu berkata...

sy buat kuih tp tak selera nak mkn yg sendiri buat.yg kt umah org tu yg paling sedap.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...