♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 30 Ogos 2012

Home » , , » Beraya dengan kereta baru

Beraya dengan kereta baru

  

Kemain gempak lagi tajuk tu .. tak menahan dibuatnya .... kereta baru??? hadoilah ... baru yang 3 tahun lepas punyer pun baru lepas renew roadtax .. kalau beli yang baru lagi parah hihihihihihi ....

Orang lain raya sakan shopping baju, kuih muih ni .. hubby berkali² masuk tesco kereta kontrol dia aimnya nak beli .. sekali ade promosi dua terus di belinya .. satu untuk amir satu untuk ayah ngee~~~~ saboo jerlah kan...

 BMW kereta ayah ....
tapi amir yang lebih main sebab kereta ni ade lampu bile jalan tu yang amir suke ....

Audi Q5 patutnya kereta amir.. tapi bile amir main takde lampu terus dia takmoo main asyik dok main kereta BMW ayah hihihihihi ....
 
 
Nak beli yang betul² tak mampu ayah kata, dapat yang betul² design macam kereta asal pun dah okkk kate ayah hihihihihi ... Masa promosi ni kalau tak salah harga sebuah RM 20.00 jer .. tak perasanlah harganya berapa .. tapi nampaklah tanda promosi tu .. tak tahulah ade lagi tak kat tesco.


Bicara Hati : Ini lah lelaki kan .. kalau dah minat punyer pasal sanggup beli .. siap di sokong oleh anak lagi. Ibu .. ibu pakat toleh arah lain jer ... pejam mata .. sebab ayah yang bayar kikikikiki ....




12 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Sama ler minat anak kita..
Hahahahhahaha!!
Geng ngan ayah ler jwbnya.. ;D
Selamat Hari Merdeka!!
Happy Weekend & TC.. ;)

fiza berkata...

Keta menan rupanya, ingatkan keta betul ☺☺

- dieyana - berkata...

hehhe, comel2 kereta baru, dieyana pun, rasanya kena beli 'estima' macam ni jugak utk anak dieyana-Wafiy...;-))

eita berkata...

kalau dapat kete betol lagi best kan..kan..kan

mamalieyna berkata...

ragam anak lelaki dan si ayahnye.. ^_^..kongsi minat yg sama la ni..hehe~

selamat hari raya~

MamaEma berkata...

tak kisahlah kereta mainan pun..tp jenama kereta tu bukan main lagi..hehehe

Ummi Iman berkata...

biasalah kalau dah minat.. mana tau esok2 dapat yg real pula ;)

QasehnyaRania berkata...

hehe..utk ibu tak da ke?

Ibu Lala berkata...

Wahhh ingatkan betul betul kete baru. Baru nak tumpang.

Puan Kutu berkata...

chatbox tu beso sgt menganggu sikit smp sy tak dpt baca harga kereta baru tu.hehe..

samalah dengan en suami sy tu,tempohari beli kereta transformers siap simpan tak bg aiman main.bpk pulak yg lebih2 nak main dr anak.huhu

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Sama mcm asben k.eija la sanggup buat koleksi kereta hotwheels nye, skrg ni jerk dh kurang sikit mmbeli...kalau dulu asal ada yg baru jerk msti beli, betul tu sedahnya anak2 yg main koleksi kereta papa dia..

fieda berkata...

oooo..kete amir rupanya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...