♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 10 Ogos 2012

Home » , , » Hadiah dari kawan alam maya

Hadiah dari kawan alam maya

 
 
Dihari dan bulan yang mulia ni terlebih dahulu saya mohon maaf pada kawan² blogger yang telah lama mengirim hadiah² ni .. tapi baru ni saya berkesempatan publish (^_____^).

Saya sangat² suke dan hargai pemberian ini, dah lame tak dapat hadiah² macam ni .. suke kalau boleh nak loncat² ... senyum jangan katalah sampai lebar mulut ni.

Jom tengok ....

 Dapat fm cameron higland daripada h-n-i.blogspot.com a.k.a cik mot
Dah lame sangat dapatnya, maafkan saya cikmot yer.. jenuh cari fm ni rupenya terjatuh dari laci kat rumah ... 
anak saya buat main agaknya saya tak perasan .. 
kalau tak kemas rumah sebelum puase hari tu .. memang tak jumpe²lah fm ni huhuhuhuhu

Suke² dapat hadiah ni dapat dari herbatihara.blogspot.com a.k.a kak tiha 
kerana saya jadi top komen kat sana, alhamdulillah ini kali kedua saya dapat.
saya dah gantung pun pewangi ni kat bilik saya hihihi.. harum bau lemon.

Dapat hadiah saguhati dari www.lidarahim.com
Teruja saya dapat ketip kuku dan baucer diskaun rm300.00 untuk beli PB
eheemmm.. eheemmm...... macam tau² aje tengah serve PB hihihihihi.....
nasib baik takde tamat tempoh cume kene beli dekat lida jer, insyaallah akan dipertimbangkan ....


Bicara Hati : Saya dapat kad raya daripada ch@ suke².. cantik hasil tangan cha sendiri, tak sangke saya masuk senarai jugak daripada 40 orang yang cha nak bagi (^_______^)v






24 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

bestnya...tahniah =)
saya je xda..huk3

::EIDA:: berkata...

Untungnya ada orang yang suka memberi... hehehhehe~~

Ruse Sulaiman berkata...

inilah untungnya berbloggingkan?
mcm2 dapat. mmg baik hati semuanya :)

nazayiena berkata...

Wah byknya hadiah dpt dr kwn maya...

Kakzakie Purvit berkata...

Ukhuwah sesama blogger terasa dekat dihati..

lia berkata...

wahhhh ni bkn seronok jer ni, da 2-3 ronok dpt mcm2 hadiahhhh kan ;)

nur anis berkata...

tahniah..banyaknya rezeki.:)

Unknown berkata...

dapat hadiah mmg teruja.kan..suka :)

|| NaFiRaa || berkata...

sonokkan dunia blogging neh~ boleh tambah kawan.. bolah dapat hadiah lagi~

Cik Rose berkata...

tahniah,.. banyaknya dapat hadiah:)

CtAyue berkata...

wah seronoklah mcm2 dpt..kwn2 blog semua baik hati kan..hihik..

Gumiho Princess berkata...

bertuahnye...

Afasz berkata...

wahh best nye >_<

Fiza Rahman berkata...

Wah...byk dpt, bestnya.

LYAfrina berkata...

inilah y dpt mgeratkan lg persahabtan maya kan..

SeputihSalju berkata...

tahniah kak.....best tuh dpt hadiah.. rezeki2.. :-)

Ujie Othman berkata...

Hadiah pengganti diri..
Walau tak bersua, tetap dekat di hati!

Tie HT berkata...

alhamdulillah, dapat jugak bw kat sini...bulan pose macam kurang sket rasa nak berblog..pas raya nt tak tau la cane :)

eita berkata...

rezeki tu..

sal ya berkata...

dapat jugak daripada cha kad raya. mmg cantik. suka je tgk.

Cikrosecute berkata...

seronoknya...tahniah..

IntaNBerliaN berkata...

banyak tu hadiah.. tahniah :-)

fieda berkata...

bertuah badan dapat hadiah di bulan pose ni..

eija_sweetmama berkata...

antara kelebihan berblogging w/pun kawan alam maya terasa dekat dgn kita kan, dpt pulak hadiah dr kawan blogger mmg hati rasa happy sgt..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...