♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 27 Ogos 2012

Home » , » Kad Digital - Ucapan Selamat Hari Raya

Kad Digital - Ucapan Selamat Hari Raya



Selamat hari raya buat semua kawan² blog saya tak kira lah dimana jua korang berada, sama ade pembaca setia, tak setia, pembaca rajin tinggalkan komen, tak rajin komen, pembaca dalam diam, pembaca lalu lalang (perasan² macam ramai nooo yang baca)..... hihihihihihi ..... SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN
Saya menyusun 10 jari kiranya sepanjang saya menulis ada yang menyinggung perasaan kawan².. harap kawan² tak tersinggung maklumlah masih baru lagi .... baru tahun kedua sebagai penulis blog. Saya juga mohon maaf jika ade komen² yang tidak dapat di balas.. tapi saya akan balas kunjungan dan cuba jawab soalan/ pertanyaan bile saya berkunjung balas. (^___^)v itu dah memang wajib sebab saya memang suke BW kadang² secara maraton. Sayang korang semua.

Buat kawan² yang pulang ke kampung berhati² di jalan raya .... semoga segalanya dipermudahkan.


Bicara Hati : Entry melekat sampai habis cuti .... entry baru scroll ke bawah dan esok (jumaat 17.08.2012) saya masih bekerja lagi....






24 ulasan:

fiza berkata...

Salam aidilfitri buat masya & family

Nurrul berkata...

Hati2 ketika beraya !
:D

QasehnyaRania berkata...

selamat hari raya..maaf mu diterima..he3

raya mana tahun ni?

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Selamat Hari Raya daripada kami sekeluarga..
Maaf Zahir & Batin..

sama lah k.eija pun esok masih bekerja, lg pun kami kg dekat2 jerk..org jati selangor...hehe, tp esok kami semua conform dpt half day.. :)

Joanna Yunus berkata...

selamat hari raya dari akak sekeluarga

::EIDA:: berkata...

Selamat Hari Rayaaaaa ... =)

Lynda Che Lah berkata...

Selamat Hari Raya :)

Masha Meisters berkata...

selamat hari raya aidilfitri jugak ye....take care :)

mama aryan berkata...

salam aidilfitri..maaf andai aak ada tersalah kata semasa memuat komen yer..

kakcik berkata...

Selamat hari raya buat Masya sekeluarga dan semoga selamat juga segalanya, InsyaAllah. :)

eB berkata...

" TLF & family menyusun 10 jari memohon maaf diatas segala keterlanjuran laku, kater & bahaser
serta kami ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada
semua rakan-rakan bloggers

yang selalu datang menziarah ke blog TLF.

Aidilfitri hari kemaafan,
Menghapus kesalahan sesama insan,
Memupuk perpaduan sesama ehsan,
Mengikat tali keakraban.

MAAF ZAHIR DAN BATIN. "

Marya Yusof berkata...

As salam masya,

Saya adalah kategori kurang komen...hikhik... Mohon ampun & maaf andai ada salah bicara & kata sepanjang perkenalan di alam maya ni... Salam lebaran dr kami di Peru.. Taqabbalallahu minna wa minkum... :)

Insya'ALLAH, Syawal ke 3 saya akan ke udara di MHI TV3 lagi... Ada masa tontonlah ye! :))

anisalya berkata...

selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin. dah dapat hadiahnya ye...

Tihara berkata...

selamat hari raya masya..maaf zahir batin... :)

nur anis berkata...

selamat hari raya kak..:)

eita berkata...

selamat hari raya untuk kak masya sekeluarga....

lama tak singgah sini..
beraya sakan...

Ummi Iman berkata...

Selamat hari raya... maaf zahir batin :) balik kg singgah lah rumah..

Nieyl berkata...

Selamat Ari Raya Maaf zahir batin..:)

|| NaFiRaa || berkata...

selamat hari raya.. maaf zahir dan batin..:)

C'Jai berkata...

Selamat hari raya.. selamat berpuasa 6..:)

Wanieys berkata...

selamat hr raya maaf zahir n batin yer :)

IntaNBerliaN berkata...

selamat hari raya gak utk yana... mintak maaf semua slh silap yer..

Tanpa Nama berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

When I originally commented I seem to have clicked on
the -Notify me when new comments are added- checkbox and from
now on each time a comment is added I get 4 emails with the exact same comment.

Perhaps there is a way you are able to remove me from that service?
Cheers!
Also visit my blog ; ideas on how to make money fast

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...