♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 14 Ogos 2012

Home » , , » Terima kasih kawan 1

Terima kasih kawan 1

  

Alhamdulillah dapat lagi satu kad raya .. suprise ... memang suprise sebab tak tahu pun nak dapat kad raya lagi. Seronok rasanya dapat kad raya ni mengamit memori masa dolu² hihihihi ....

 Terima kasih kek da a.k.a pnstoberi.blogspot.com
sebab bagi kad raya ni .. siap ade key chain terengganu lagi .... 
anak saya sibuk dok tanye sape bagi ibu surat .. nape amir tak dapat pun ...
bile saya jawab peminat ibu yang bagi ... terus merajuk ... takmoo kawan dengan ibu ...
ade² jerlah amir ni (^___^)v


Bicara Hati :
Pada pemenang² kuiz A'Famosa saya pos hadiah sekali dengan kad raya.
Harap² semua dah sampai dengan selamat ... 
Pada yang bagi saya kad raya pun semua saya dah balas semalam
ade sape² lagi nak bagi kad raya ker?? (perasan²...) tak pastilah sempat balas tak huhuhuhuhu ....





19 ulasan:

lelamaisara berkata...

best kan dapat kad raye..;)

Nazayiena berkata...

Wah dah dpt kad raya dr peminatnya,mana x amir merajuk,huhuhu....
Key chain penyu tu pun comel.

ieedaz @ mama_isha berkata...

wah..dpt kad dpt keychain skali tu..best!

IntaNBerliaN berkata...

hihii... heran amir yer sbb dia xdapat.. hehe

Tihara berkata...

amir jeles dgn ibu yea, comey lak kicen tu..masa g ganu baru ni tak jupe plak jns ni :)

lia berkata...

wallaaaa siap dpt keychain lagi...

*azni* berkata...

meriahnye...

Wanieys berkata...

bestkan dpt kad raya...boleh imbau nostalgia dolu2 hihihi

Kakzakie berkata...

Bukan senang nak dapat kad raya sekarang nie kan..

PUANSTOBERI berkata...

cakap kat Amir, nati datang raya umah auntie, bleh la dpt duit raya. hihiwww :)

|| NaFiRaa || berkata...

comelnye keychain tuh~ cute jek~:)

Salina@IbuAqil berkata...

Bestnya dapat kad raya..
:D
Meriah mcm zaman dlu2.. ;)

CtAyue berkata...

bestnyer dpt kad raya.. :)

fieda berkata...

maira pun mcm tu..bile dapat surat mesti tanya adik punya mana..?

eita berkata...

best kan dapat kad raya....
selepas bertahun tradisi kad raya di tinggalkan..

Yana Libra berkata...

hehe..jeles amir~ :p

skang ni dah tak ramai yg nak bagi kad raya kan kak~

QasehnyaRania berkata...

ala cantiknya kad n souvenir tu.. =)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

sekarang kan dh susah nak dpt kad raya, jd mmg srnok rasa bila ada kawan bg kita kad raya kan..

::EIDA:: berkata...

Ida pun dapat.. kekda memang suka buat suprise tauuuuuU~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...