♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 17 Ogos 2012

Home » , , » Pengisian bulan ramadhan

Pengisian bulan ramadhan

 

Alhamdulillah sebelum masing² bercuti panjang, pengisian kami rakan² sekerja sepanjang ramadhan tadarus berakhir jugak. Majlis khatam dah berlangsung pun hari selesa 25 Ramadhan syukur alhamdulillah.

Sejak berkerja kat sini jarang tak join, selagi ade kelapangan saya joinlah .. janji tak mengganggu kerja kan.. lagi pun ape salahnya luangkan masa sikit. Alah kalau nak ikutkan kerja semua orang pun bz semua orang pun asyik cakap tak sempat .. pandai²lah luangkan masa ;p

Gambar sengaja dikecikkan hihihihihi.. tuan tanah kedaung dah membesar bagaikan juara .. hahahaha....


Murah rezeki kami tahun ni tadarus dapat bekas kuih (yeaaahhhhh .. macam tau² jer.. yang lame dah pecah) dan sehelai sejadah. Tak mengharap sangat dapat ape².. sebab join tadarus mengeratkan silaturahim.


Bicara Hati : Tahun depan insyaallah join lagi.

6 ulasan:

Ummi Iman berkata...

Alhamdulillah khatam. Akak tinggal beberapa surah lg.. sedih tak sempat.. takpe sambung raya ;)

Pos kad raya shj.. Insyaallah raya bg ya.. ;)

QasehnyaRania berkata...

selamat hari raya
maaf zahir batin dari ciksu *-^

Lynda Che Lah berkata...

kenal seseorang dlm gambar ini..kak shuhada :)..senior sy ms sekolah..dan sekarang mesra2 kat FB juga..huhu

Masha Meisters berkata...

alhamdulillah :) selamat hario raya :)

anisalya berkata...

hari tu ada nak beli balang kuih tu. kecik comel je. tapi husben kata balang apa kecik sanagt. tapi suka sebab bukan la besar sangat rumahnya. lagipun bukan org nak mkn sgt pun kan? display je lebih.

Puan Kutu berkata...

cantik bekas kuih tu.sy pun beli baru gak balang kuih raya taun nie.tp rumah takde org dtg pun.hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...