♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 16 Ogos 2012

Home » , , , » Betul - Betul Raya

Betul - Betul Raya

 
 
Sempat amik gambar ni masa pergi carefour bukit rimau .. ade bena patung kertas upin ipin kat pintu masuk juga.. tapi amir malu nak amik gambar .....

 Tema superhero .. layankan jer.. janji pakai ... 
Seluar separa lutut pun dah belikan, yang panjang pun ade .. walaupun payah nak cari size gagahkan diri jugak cari sampai puas hati.

 Bukan rahsia lagi tema tahun ni ade bling² lagi ....
Sejak tahun lepas dah pencen jahit manik .. tahun lepas pun tampal² jer batu bling² gaya gini beli borong kat GM rm 20.00 sepeket berbaloi² boleh tampal kat baju kami 3 beranak.
(Sebab bile ibu jahit manik amir asyik kacau dan banyak tanye.. nape tak jahit untuk dia juga... )

Baju pilihan amir .... tampal bling² jugak atas permintaan amir (amir nampak lebih matang dari usia dia bile pakai baju ni .. padehal amir baru 4 tahun)
owhh warne memang bukan citarasa ayah, ibu lagilah nak pingsan sebab lari tema langsung huhuhuhuhuhu .... ayah siap mengalah beli baju melayu jugak .. baju jer.. seluar tak beli kikikikiki
Takpelah janji amir nak pakai raya nanti .. pertama kali jugak dia pilih yang jenis cekak musang .. jangan merenggek² masa baraan nanti sudah .... (tapi kami belikan jugak baju yang macam baju kurung stanby .. haihh nasib baiklah anak baru sorang)

Kasut raya tak beli tahun ni.. amir pakai jerlah kasut adidas putih merah tahun lepas yer.. sayang ... bukannya amir nak pakai kasut sarung sangat pun.. nanti selipar jugak yang di pakainya sampai haus .. so semalam dah belikan selipar nike jer kat pasar malam ;p


Bicara Hati : Dalam keghairahan menyambut raya jangan dilupakan pada yang kurang berkemampuan, hulurkanlah sikit pada yang kurang mampu .. walaupun sikit janji ikhlaskan... Sayunya ramadhan dah nak berlalu....

21 ulasan:

Mrs Lurve berkata...

rajinnya letak pulak bling2 tue..suka tgk org yg kreatip nie

izan mama mia berkata...

bln puasa nie..tak sempat g care4 bukit rimau tu..sll situlah tempat lepak kami..hihiih...
segaknya anak teruna dia..

Lynda Che Lah berkata...

jimatkan masya tampal je blink2..jimat masa..jimat tenaga..ehehe..baru je semalam tolong tampalkan blink2 utk mak..selamat hari raya masya

Ujie berkata...

kalau nak beraya ni bdk2 mudah pakai selipar atau yg sarung je..mudah & pantas.

mama sara nur berkata...

selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir batin
cantik baju raya bling2 lg

Ibu Lala berkata...

anak saya pun sibuk nak baju batman, superman, ben10. adoiii hai...alhamdulillah sume dah settle.

fazitaismail berkata...

bling2 lg baju raya si teruna idaman kalbu..dah maknya pun bling2 kan..anak pun harussss lah kan,..hehe

slmat hari raya diucapkan dari kami sekeluarga..balik kg nati hati2 dijalan raya ye..semoga selamat semuanya..

Nurrul berkata...

wahh ! segak lagi hensem bujang tuh.. ^^

Selamat HARI rAYA , Maaf zahir dan batin :)

Nazayiena berkata...

Hijau ye thn nie tema,kak Nurul warna biru tu plk thn nie.

Ucu Faridah berkata...

tema bling2 ye tahun ni...

selamat hari raya maaf zahir batin...

::EIDA:: berkata...

WOW! Silau mata ida tengokkk.. hehe~~ Ida gigih lagi menjahit manik.. hihihi

|| NaFiRaa || berkata...

Cantik jugak warna pilihan amir..:) hehehe

Selamat menyambut lebaran~

Zie berkata...

cantiknya bling2 mana nak cari yer... leh tampal jugak.. huhu last minit dah

eita berkata...

comelnyer...

MamaEma berkata...

cantik..ema pula tk sempat..baru dapat cari kaler yg nak semlam... anyway, selamat hari raya

QasehnyaRania berkata...

smart sungguh hero nih..sib baik ciksu xda anak pempuan...hik3.

Cho Zila berkata...

senang keje bling2 gitukan.. baguih..
awat malu bergambar... sayangnyer...
betoi budak2 tak suka kasut tutup2..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

wah bling2 gitew..
siap amir pnyer pun ada bling2,
baju melayu amir tu sama tema la dgn baju melayu anak2 k.eija..hijau lumut kan..

encem bergaya amir berbaju melayu :)

Mama Kembar 3 berkata...

amboi encemnya dak amir posing hehe. btw, my boys kalau tgk baju spiderman tu mau fengsan kot..minat! hehe

anisalya berkata...

tahun ni pun ada manik2 yang dah sedia ada pada baju. tapi dalam pic tak nampak pun. huhuhu...

Puan Kutu berkata...

segaknya amir berbaju melayu dengan bling2..rajin gak menampal manik.sy beli baju siap yg dh ada manik sudah.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...