♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 23 Julai 2013

Home » , , , , » Akhirnya Aku Tertewas

Akhirnya Aku Tertewas


Akhirnya terhidang jugaklah juadah baazar, seyeslah memang tak larat mata nak bukak masa sakit mata tu hari .. silap² lama berdiri dah macam nak pitam dibuatnya... Jadinya hubby kata beli jerlah .. okk.. pasrah .. itu yang terus berehat tu.. sampailah buka ... saya betul² masak nasi dengan bancuh air jer... sampaikan tempeh kegemaran amir pun hubby beli .. punya tak larat nak mengoreng.

Hubby beli sup campur kat kedai kut 2 bungkus, sebungkus untuk sahur ... sebungkus kami makan masa buka, merabak dan cucur serta tempeh goreng. Kita dah pesan awal² jangan beli banyak² atau macam² nanti membazir ...kang tak memasal semua buang ke tong ... mujurlah hubby beli tak banyak.

Nampak tak tangan si bam bam amir tu hihihihi .. dia makan nasi dengan sup ... cian dia lapar yer...




Bicara Hati : Bungkus jer pun semua .. setakat ni belum berkesempatan berbuka makan kat kedai luar lagi .. tak tahulah hujung minggu ni .. sebab cadang nak beli barang amir.







16 ulasan:

Ibu Lala berkata...

Kite suke makan kat rumah je. Leceh nak makan kat luar ni. X selesa.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Akak hari pertama dah tewas masya ;)

Nad MamaZN berkata...

Alhamdulillah..
Syukur dgn rezki yang ada...
Yana xsehat kan nak wat camne...

mama lieyna berkata...

Takpela ada alasan kukuh, sakit mata :-)

Sekejap je kan puasa tahun nk..herm...

IbuNoey berkata...

dah ok x mata tu?

Izan Ishak berkata...

amir pun puasa juga ye... sekali sekala terpaksa beli takpe yana. lagipun tgh tak sihat kan.

izan mama mia berkata...

mg cpt sembuh
akak bertahan lg
teringin gak nak ajak mkn kat luar

hainom OKje berkata...

Beli lagi senangkan Masya kalau dah dua dua bekerja ni...penat! hehe

Riedaffya ibrahim berkata...

hihi..kalo da sakit nak buat camner kan..terpaksa beli kat luar...

Falsya berkata...

alaaa siannye masya...xelok lagi ke...get well soon okayh..

Che Rosliza Che Mat berkata...

cr pun belum makan kat luar lagi...

Deqla Manjew berkata...

xpela.. dah keadaan tak mengizinkan so beli je la.. alhamdulillah rezeki jugak kan.. ;)

eita berkata...

harap cepat sembuh ye..nanti leh masak banyak2..


ita pun banyak beli dari masak sendiri..duk sorang tak berbaloi nak masak

syiela berkata...

hari rajin masak.. hari malas masak nasi je..lain semua beli

PUANSTOBERI berkata...

Akak pun rasanya takde kot berbuka kat luar..makan kat rumah lagi selesa kot..retu igt nak beli deal buka puasa tp cam malasnya hai nak pegi.. tkpe lah..pas raya lah makan kat luar. hikhik

Puan Kutu berkata...

oklah tu janji dpt makan..sy semalam pun tak masak.semuanya lauk beli.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...