♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 11 Julai 2013

Home » , , , , , » Hari Kedua Ramadhan

Hari Kedua Ramadhan





Alhamdulillah hari kedua puasa amir dah kurang panas, makin okk cumanya mata masih lagi kemerahan dan keluar tahi mata tu ... panasssss kalau keluar mata dia, dan sempatlah jugak suap dia bangun tidur pagi tadi...

Kami pun dah balik kerumah malam tadi, semalam sempatlah buka puasa kat rumah mak sebab amir kat kampungkan .. nasib baiklah hari ni amir dah tak berapa panas sangat, cuma merenggek² tak nak ketadika dia nak duduk taska .. saya okk sahaja .... 

Dah pesan kat pihak taska kalau ada masalah apa cepat² sms saya, risau jugak hati ni ... ubat demam dah makan, ubat batuk pun dah ... malam tadi tidur pun saya letak eyemoo kat mata.. hilangkan tahi mata dia tu .. panas dalam sangat²kan.. tuala basah memang kat kepala sahaja, mujurlah dia okk sahaja ... sebab kalau saya jerlum dengan air asam jawa dan beras mesti dia tak nak.

Terima kasih sangat² pada kawan² yang memberi nasihat dan doakan kesihatan anak saya, bukan saya nak meraih simpati .. atau apa, saya tahu ramai lagi yang lagi susah hati .. dan sengsara ... ini cuma luahan kisah hati saya sahaja .. janganlah salah paham ingatkan saya mintak simpati pulak ermmmmm ....

Ok jom layan video aktiviti amir masa ke masjid sebelum ramadhan hari tu .. anjuran pihak tadika seluruh kawasan sekolah berhampiran sekolah amir dan PERTIM saya tak reti nak upload video tu sebab daripada fb orang lain kan.. saya bagi link ni harap bolehlah korang tengok huhuhuhu ... saja abadi kenangan sebab tadika amir pun terlibat jugak, tapi kelibat amir saya tak nampak .. ramai sangat Liputan TV3 Siaran Langsung Program Gerak Serentak ke Masjid 2013




Bicara Hati : Rasanya musim demamlah sana sini, mak kata sekarang musim buah.. tu musim orang demam (tengah pikir ada kaitan ker??? mak² .. ada² jer... masalahnya satu buah apapun tak beli lagi baik durian, manggis atau apa² jerlah)








10 ulasan:

mama3heroo berkata...

Alahai..samalah dgn ank m3h yg no 2 tu..dah 2 hari demam..hari ni tak sekolah

Unknown berkata...

ada kaitan ye musim buah ngan musim demam??hehe..zee pon tak tau..

alolo kesian tgk..moga amir cepat sembuh yer..
skrg ni mmg la masya..anak zee pon kerap benar demam..

nadia farahida berkata...

amirr, semoga cepat sembuhhh :)
amir kan kuatttt. mestiiii cepat baik tauuuu. :)

lia berkata...

Alhmdlh, Amir getting better....

Lynda Che Lah berkata...

baguslah dah beransur pulih..musim mungkin..sbb anak buah pun begitu..Qoid pun selsema..harap takde apa

dear anies berkata...

Sian amir...betul la rs nyer mmg musim demam...based on ramai yg mc

Fiza Rahman berkata...

Alhamdulillah...dah sembuh.

Nory Zoulkefle berkata...

masa kecik2 dulu nory pernah kena jugak mata panas n bertahi tu...
sebab badan panas kat dalam..

Puan Kutu berkata...

selalunya macam tu la.musim buah sinonim dengan musim sakit.semoga amir cpt sembuh..:)

Unknown berkata...

mmg ada akak caya juga, musim buah sll dmm

mujur amir dh sihat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...