♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 19 Julai 2013

Home » , , , , , » Aturan Allah adalah yang terbaik

Aturan Allah adalah yang terbaik



Semalam balik kerja terkejut hubby tengok mata saya, bengkak dah macam kene tumbuk huhuhuhuhu.... seyeslah ini rasanya pertama kali saya kene sakit mata bila dah kawin ni ... saya pun tak hinggat saya pernah sakit mata ke tidak.

Aturan allah memanglah aturan yang terbaik.... minggu lepas masa amir tak sihat, saya ingatkan nak cuti... tapi mengenangkan kerja urgent yang perlu disiapkan .. saya tak jadi cuti... saya siapkan jugak datang kerja, sudahnya saya sakit belakang asyik duduk mengadap pc, kemudian sakit pulak pedih ulu hati .. ya aallah dugaan betul. 

Sudahnya semalam mata saya gatal, merah dan bengkak .. malam tadi pergi klinik doktor kata ada kuman atau habuk ni kat mata.... jadi hari ni saya MC/ CUTI SAKIT. 


Sehari jer pun ni kira MC pertama tahun ni.. esok dan ahad kan dah cuti .. harap sangat isnin dah baik ...
Uat alahan, ubat gatal dan ubat titis serta MC Rm 30.00 huhuhuhuhu






Sorry bos.. saya tahu boss cuti minggu depan kene siapkan kerja hari ni .. tp kuasa allah saya tak boleh menidakkan .. saya bukan suka-suka mc...


Amir hari ni kat rumah, ibu tak larat nak hantar pergi tadika.. dengan mata ibu yang seksi macam ni .. ni melayankan dia buat origami... semalam dia baru belajar agaknya .... sudah habis kertas ayah dia gunanya nak buat origami .. sudahlah ibu ni tak pandai sangat.. layankan jerlah......








Bicara Hati : Allah duga bila kita sakit, moga menghargai nikmat yang diberikan.....





24 ulasan:

Unknown berkata...

badan nak suruh Masya rehat lah tuh..:)

moga cepat sembuh yer~

lizz berkata...

moga cepat sembuh yer...tak per sehari jer mc kan...bos mesti faham tu...

nad berkata...

Moga cepat sembuh yana

Kakzakie Purvit berkata...

Sebaiknya memang kena rehat Yana. Layan Amir buat origami tak apalah tapi kena kurangkan menonoton tv atau lihat monitor computer.

Harap Isnin dah boleh kerja.

eita berkata...

ita pun baru baik dari sakit...
ni lah baru menjengah..

moga cepat sembuh ye....

Jue berkata...

dugaan di bulan puase...
moga cepat sembuh

Unknown berkata...

sakit mata mmg patot dpt mc.. sbb mudah berjangkit..hrp2 bos masya phm la.. 1st time punye mc ni? wahh.. deqla dah 2x.. hihi..moga cpt sembuh ..

pena rozie berkata...

Semoga cepat sembuh....

lia berkata...

dugaan.... InsyaAllah, cpt sembuh ya...

puanstoberi berkata...

takpe..sakit itu penghapus dosa... :)

dear anies berkata...

syafakallah...agk nyer skrg musim skt mata..opismet sy pon kena jg

SeputihSalju berkata...

moga cepat sembuh masya..

Lynda Che Lah berkata...

cepat sembuh masya :)
Allah sayang!

Fiza Rahman berkata...

Get well soon maysa.

Ibu Lala berkata...

moga cepat sembuh ye.

Salmi Khairil berkata...

dapat rehat..Allah merancang yang terbaik untuk kita, take care

Masha Meisters berkata...

alololo,shianyer dye...semoga cepat sembuh ye :-)

mamaarifakeemaisy berkata...

Nasib bersambung sbtu ahad kan.. sakit mata ni lmbt baik sket.. apapun moga masya cepat baik matanye tu... :-)

CtAyue berkata...

semoga cepat sihat yana... sakit mata ni siksa sikit kan.

☾SHiemaCMa786☾ berkata...

Salam K.masya..

semoga cepat baik mata tu..
sakit itu kafarah dosa kan :)

QasehnyaRania berkata...

mcm mna hari ni.dah ok ke?
harap cepat sembuh ye

Puan Kutu berkata...

cpt sembuh dear..sakit boleh dtg bila2 je,shari je mc isnin nti oklah tu

::EIDA:: berkata...

semoga cepat sembuh kakk.

#akak, ida dah pos hadiah GA, ada terima takkk

ch@ berkata...

Get well soon sis. Jg diri baik2 ok.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...