♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 25 Julai 2013

Home » , , , , , » Susu Yang Memberi Tulang Kuat

Susu Yang Memberi Tulang Kuat

Sejak akhir² ni kan selalu sakit belakang, sakit pinganglah ... tetiba perut sebu semacam lah, kadang tu tetiba pedih ulu hati pulak  ... 

Baru perasan rupanya dah lama tak minum susu, kawan² kat opis dok hebohhlah makan vitamin itu .. makan vitamin ini, makan supliment itu .. makan supliment ini .. segala macam susu dia orang cerita .. kaku jugaklah macam kelaut kejap .. buntu nak makan atau minum apa kikikikiki ... ;p

Jadi baru² sajalah nak minum susu balik, sebelum ni memang pernah minum pun susu anlene ni .. tapi yang bancuh tu lah .. kali ni tak cuba minum yang macam air kotak .. jadinya tak payahlah nak bancuh²kan ... okk .. beli kat 99 jer pun sepeket tu ada 4 kotak, beli pulak masa lepas amik amir ... bila amir tengok dia ingatkan susu untuk dia .. bila saya cakap susu untuk ibu .. dia macam pelik .. ibu kan dah besar kenapa nak minum susu pulak ... dah dia nak minum ... kita pun bukalah sekotak bagi dia rasa .... 'emmm sedappnya susu ibu' lagi .. sedapp daripada susu amir .. belum sampai rumah dah 2 kotak diminumnya .. anak²....


4x Lebih baik dan membantu tulang jadi lebih kuat.. sapa tak nakkan.. haruslah minum yang macam ni jer.. mahal sikit 4 kotak ni RM 6.80 kalau tak silap ... 



Fakta yang harus diketahui oleh semua wanita di malaysia.





Bicara Hati : Teringin nak minum susu pisang, sedapp tak?? terpengaruh tengok cerita korea .. macam sedapp jer tengok dia orang minum .. kat sini susah nak cari kan...








17 ulasan:

Qashmere berkata...

susu pisang mcm lassi ke? sedap tu

Masha Meisters berkata...

masha pun memg nak belikan abah susu ni pasni....nak jaga tulang...dah tua...hehehe

Riedaffya ibrahim berkata...

ingat mak yg minum...rupenye hero yg minum

lizz berkata...

saya puasa ni pun minum anlene kotak tu...senangkan...pagi sekali malam sekali minum susu kekadang pagi jek minum...

Fiza Rahman berkata...

1st time dgr susu pisang.

IbuNoey berkata...

wah,sedap tu susu anlene..Noey tengah preggy ni minum susu Anmum dulu..hehe..

IbuNoey berkata...

wah,sedap tu susu anlene..Noey tengah preggy ni minum susu Anmum dulu..hehe..

Khai♥Rin : anies berkata...

wah..pasni bleh jd mcm dato' michelle yeoh...

p/s jemput join GA simple sy

Ujie berkata...

Saya mmg suka minum fresh milk...tu yg tembam agaknya. Stok mmg ada je..utk bfast dan bila2 lapar. Suka minum dutch lady.

Psst...mertua dulu amalkan anlene, pastu bila kena batu karang doc ckp soh stop anlene. Terus tukar ke susu kambing peket tu.

mama3heroo berkata...

nak minum susu yg malas tu masya..x lalu nak menelannye..tp kalo baik utk tulang..nak taknak kne telan gak..skrg ni dah ade byk pilihan..kalo x nak minum susu boleh amik pil kalsium

nurbijen berkata...

kat sini memang banyak susu pisang.... sedap juga, tapi anak2 lebih suka plain milk...

susu dalam kotak macam tu tak boleh nak amal selalu... tak berapa elok utk kesihatan....

Alhamdulillah, kat sini hari2 minum fresh milk... mmg fresh milk kat sini sgt sedap... balik M'sia, mesti rindu nak minum fresh milk hari hari

AdaM Hawa berkata...

Susu anlene lama x minum.. dok minum susu omega, x pun dutch lady..

Deqla Manjew berkata...

elok minum susu ni.. tp deqla x boleh la minum susu..tekak xleh terima..huhuuh...

PUANSTOBERI berkata...

blend pisang..masuk susu..tara...jadi susu pisang..hihiikkk

izan mama mia berkata...

nak minum gak laa pas raya huhu

Sweetmama berkata...

k.eija ni mmg kurang kalsium sbb jenis x suka minum susu, pernah jgk mak k.eija suggest minum la susu anlane yg kotak perisa coklat tu sedap, bila try mmg sedap pun tp itupun masih liat nak minum susu..huhu.

Che Rosliza Che Mat berkata...

cr pun dah lama tak mamalkan susu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...