♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 30 Julai 2013

Home » , , , , » Bubur Lambuk Percuma

Bubur Lambuk Percuma



Bubur lambuk ni sinonim bila bulan nak sambut hari asyura dan bulan ramadhan, saya paling suka sangat makan bubur lambuk yang banyak herba lepas tu ada isi ayam/daging, kacang tanah serta daun sup rasa macam umppphhh sangat kalau dapat makan... boleh makan berulang² kalau semua bahan² dia terasa... tapi kalau bubur lambuk jenis yang manis saya tak makan huhuhuhu ... tak reti .. sebab dah terbiasa makan yang macam ni daripada kecik.

Kat opis kalau bulan puasa mesti dapat sekurang²nya sekali .. alhamdulillah ada rezeki lagi dapat hari tu sebelum nak cuti nuzul quran memang langkah kananlah kan.. sebab macam teringin sangat² nak makan... lepas tu pulak bila dapat kat opis macam ni memang hadap soranglah ... tapi.. yang dalam mangkuk ni mek sebelah punya hihihihi .... sebab banyak sangat jadi saya bagilah mek sikit.. kalau nak harapkan kami 3 beranak jer makan .. manalah habis.



Bicara Hati : Sedapnya kalau dapat makan lagi .. ;p

5 ulasan:

IbuNoey berkata...

kat opis sy pun tiap tahun ada bubur lambuk free,kak..rezeki..hehe..

Deqla Manjew berkata...

bagi deqla, bubur lambok tersedap setakat ni bubur lambok kg baru.. hari tu ada dpt free.. opis bagi.. ;)

Izan Ishak berkata...

kak izan pun suka bubur lambuk yang camni... weekend aritu kat taman ni ada juga buat agihan bubur lambuk. tapi tak sempat amik pun. balik dari bandar tgk dah habis.

::EIDA:: berkata...

percuma? sini kene bayar je.. hahahhahaha.. cumanye kat masjid je dapat percuma. dah tu kerja cmne nk amik.. hihihi

Puan Kutu berkata...

dpt dr opis jugak semalam dh habis aiman kerjakan sbb si chubby tak puasa.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...