♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 31 Julai 2013

Home » , , , » Botol Air Baru Amir

Botol Air Baru Amir




Semalam baru belikan, sebenarnya daripada bulan lepas amir dah mintak sebabnya botol air dia tutupnya dah putus .. ganas betul huhuhuhu ... biasalah satu botol ni kadang dia kongsi² bagi kawan dia minum.. murah hati sangatlah katakan .. kan.. nak buat achaner ... 

Selalu botol air amir memang saya bancuhkan air sirap, dia suka sangat dengan air sirap .. bagus jugaklah .. kalau amir suruh bancuh air bersusu risau jugak basi nanti sampai petang tak tahan.

Dah rasmikan pun botol ni pagi ni .. kemain teruja dia nak bawak botol air baru ni, amir kan tak puasa lagi .. jadi kalau dia haus ada botol air ni senanglah dia nak minum.








10 ulasan:

Mila Ahmad berkata...

Mesti semangat nak bawak botol baru hihi....

Zee Suhaini berkata...

kira botol raya la ni..hehe

IntaNBerliaN berkata...

budak2 mmg bersemangat bila ada benda baru.. samala mcm kita kecik2 dulu :)

Izan Ishak berkata...

comel botol baru amir. ada bear lagi tu!

IbuNoey berkata...

wah,comel botol air dia..warna orange gitu..semangatla amir..

Deqla Manjew berkata...

alolo..tomei2.. kaler oyen lagik.. ;)

Fiza Rahman berkata...

Cutenya.

ch@ berkata...

Bau kedai.

PUANSTOBERI berkata...

beli lah tupperware utk amir.. hikhik :D

Puan Kutu berkata...

comel botol air amir.sama macam aiman suka air sirap..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...