♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 30 Julai 2013

Home » , , , , , , » Kad Raya Quilling Edisi Istimewa Daripada Ch@hijaucantik

Kad Raya Quilling Edisi Istimewa Daripada Ch@hijaucantik



Seorang yang sangat teliti, seorang yang sangat² kreatif .. punya kreativiti luar biasa biarpun punya 3 askar yang masih perlukan perhatian yang rapi .. tapi hobinya yang satu ini .. memang cukup suka saya melihat dan megkaguminya hasilnya, ini kali kedua mendapat kad raya quilling daripada cha .. terima kasih cha .. kad raya pertama yang tahun lepas tak tahulah sempat ke tidak nak balas ni .. raya pun dah nak dekat ni dik.


Sudah selamat ku abadikan di cpu opis, saja ku lekatkan fm itu disitu .. memang menjadi perhatian .. bila ada yang menegur .. dan paling tak menahan .. eh daripada blogger ker??? hahahaha.. korang hadooo.. sebab dia orang tak tahu pun saya ada blog tu pasal lah dia orang macam pelik jer tetiba dapat kad raya kan daripada blogger...



Terima kasih yer cha atas tanda ingatan ini, saya mintak maaf kalau ada salah silap sepanjang komen di blog cha, takmoo sedih² tau... dan jangan rasa rendah diri ... hasil quilling ni cantik sangat .. tahun depan bulehlah amik tempahan .. untung² ada rezeki untuk budak² tu kan.. kan... (^___^)v
Kalau korang belum berkenalan dengan cha .. jomlah singgah kat blog beliau memang peminat tegar hijau, tu pasallah nama blog pun hijau cantik.




Bicara Hati : Bilalah agaknya dapat bersua dengan kamu kan ... 







14 ulasan:

mama3heroo berkata...

mmg special kad raya ni..cantik

Mila Ahmad berkata...

kreatif sangat kad raya qualling ni.

Zee Suhaini berkata...

lama dah tak dapat kad raya :(

IntaNBerliaN berkata...

cantik!! mmg kreatif

Che Rosliza Che Mat berkata...

cantik...

Fizah berkata...

kita pun da dpt..hee

ch@ berkata...

huaaa, malu. sama2. thn depan in shaa Allah. terima kasih sudi kawan dgn kita.

Nafira usof berkata...

cantek dan kreatif~
tahniah~

Khai♥Rin : anies berkata...

Cantik plus kreatif

SeputihSalju berkata...

kreatif la.. kalu sy belum tentu dapat buat cmtu..heheh

Deqla Manjew berkata...

rajinnya dia buat sendiri.. mmg sgt cantik..

Izan Ishak berkata...

cha mmg kreatif! cantik2 semua kad yang dia buat tu.

Fiza Rahman berkata...

Cantik & kretif.

Puan Kutu berkata...

kreatif sgt.sayang klu dibiarkan seni tangan tu begitu saja..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...