♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 31 Julai 2013

Home » , , , , » Penuh Juadah Berbuka Diluar

Penuh Juadah Berbuka Diluar



Hujung minggu baru ni Penuh Jadual Buka Kat Luar rumah, tapi .. masih lagi dalam rumah cuma bukan rumah kami hihihihihi .....


Jumaat Cuti Nuzul Quran 26/07/2013 - Buka rumah akak ipar, fuh.. penuh menu macam² ada ...



Sabtu Cuti jugak 27/07/2013 - Buka puasa rumah embah dengan adik beradik mak ... fuhhhh bukan penuh juadah jer.. penuh rumah embah.




Bicara Hati : Ahad buka kat rumah saya pulak hihihihi .. tapi adik beradik hubby jer datang (^__^)v






15 ulasan:

mama lieyna berkata...

Waahmeriah, sambil berbuka samasama, boleh juga berkumpul ramairamai...syioook...^_^

pena rozie berkata...

Seronoknyer berbuka ramai2 ni....

Khai♥Rin : anies berkata...

tu diaaaaa... penuh!

Jue a.k.a Ibu 2F berkata...

bestnya berbuka ramai2

shark berkata...

waaa..
meriahnyer...
siap ada satay tu..
raya nnti lg meriah ni kalu ramai cmni.

Zee Suhaini berkata...

sesekali dapat kumpul macam ni memang seronok..haihhh tak sabar nak balik kampung ni..

lia berkata...

yg kat umah embah tu, mmg ramaiiii betul yer...

Kakzakie berkata...

Seronok kalau macam ini kan. Kalah hari raya kakak rasa sebeb nikmatnya tak sama makan masa lapar dgn masa tak puasa...

IbuNoey berkata...

meriahnye,kak..hehe..

Deqla Manjew berkata...

wahhh bestnye berbuka ramai2 camni... meriah... bertambah selera mkn..

Cho Zila berkata...

bestnyer suka sesangat kalau dapat berbuka ramai2 gitu..

Izan Ishak berkata...

kalau dah kumpul ramai2 camni memang meriah sangat kan yana. dah rupa cam kenduri pun ye.

Nafira usof berkata...

meriahnye bukak puasa ramai2 cam tuh~
sonok~

::EIDA:: berkata...

mak aiii ramainyee.. best kan kak berbuka ramai ramai nii.. tak sabar ida nak balik kg, nak jumpe mak. huuu~

Puan Kutu berkata...

seronoknya!rindu berbuka ramai2 macam ni.keluarga kami tak besar..memasing dok jauh2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...