♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 26 Julai 2013

Home » , , » Cuti Sempena Nuzul Quran

Cuti Sempena Nuzul Quran



Alhamdulillah semalam dah selamat khatam al-quran beramai² di pejabat, hari ni pulak dah cuti Nuzul Quran bersamaan 17 Ramadhan dan Kebetulan pulak hari jumaat.

Kat negeri lain mungkin ada yang masih bekerja tak bercuti .. jadi selamat bekerja yer .... kami kat selangor ni bercuti aktiviti hari ni mungkin mahu shopping tapi lepas solat jumaat kot ... (ntahlah ..... rasa macam malas nak keluar petang sebab mesti tempat sana sini sesak .. )

Amir dah mengadu damba .. nak balik kampung, adeh .. anakku sayang .. bagilah ibu kemas rumah dulu kalau iyer pun ... ni nak raya dah anakku .. langsir pun ibu tak tukar lagi .. sebab part ni kene tunggu hubby panjat tangga.. maklumlah langsir pesen tinggu sampai kat bumbung nun huhuhuhuhu .... dan tengah pikir nak pasang langsir pintu ke tidak tahun ni ... habuk kemain lagi sana sini penuh lagi² kat kipas angin tu .. kadang naik hairan .. rumah tidaklah besra mana pun .. habuk senang betul ada kat rumah .... pantang seminggu tak berlap lagi² kabinet tv tu.

Karpet???? memang lama dah tak pasang .. pakailah tikar gulung buluh tu jer kikikikiki .... senang banyak habuk .. lepas sapu .. mop sekali tikar buluh tu ... tak kosaaa nak vakum tau ...

Bicara Hati : Selamat Bercuti semua .. pada yang bercuti .. yok kemas rumah yok .. nanti barulah senang hati nak shopping ..... (yeye jerlah nak shopping ... silap² jalan² jer.. tak membeli )kikikikiki ....









15 ulasan:

Ann Ishak berkata...

selamat bercuti panjang dan selamat mengemas rumah :)

Kakzakie berkata...

Kakak di Johor memang kerjalah nak buat macam mana. Bahang raya kian terasa tu yg sibuk nak balik kg. Rumah sekarang memang cepat ada habuk sama macam rumah kakak. Tiap hari kena bersihkan..

Nafira usof berkata...

zura pon x start kemas rumah lagi.. huhuhu.. hari2 sempat kemas menan anak2 jer..:P

Khai♥Rin : anies berkata...

kami x cuti walaupun dok bersempadan dgn selangor waaaaaaaaa

Ujie berkata...

Sama je, rumah saya pun belum seminggu tengok2 habuk dah byk kat tv..kabinet. Tapi yg paling leceh nak bersihkan..kipas siling tulah. Sakit mata tengok hitam2.

Happy shopping!

Deqla Manjew berkata...

keje kat selangor ye? keje apa tu dear? patot la dpt sebln bonus kan..hihi.. salam nuzul Al-Quran.. deqla wilayah so keje ler..huhu..

PUANSTOBERI berkata...

tak aciii...nak cuti jugakkkk.....

izan mama mia berkata...

yana, surat dh sampai belom ??

izan mama mia berkata...

slmt p shoping

Masha Meisters berkata...

wahhh...jelesnyer! susahla nak jumpa istilah cuti dalam kamus kerja masha...huhu

IbuNoey berkata...

kalau tang habuk tu,kak,umah Noey pun sama..padahal umah kat tingkat lapan..

Sweetmama berkata...

srnok la selangor cuti, kami putrajaya keje, kebetulan 26hb tu k.eija ada audit kalau x mmg rasa mcm nak amik cuti ..ye lah baru gaji mmg sedap shopping..hehe

Riedaffya ibrahim berkata...

sonok org yg bercuti kan...

eita berkata...

ita pun tak berkemas apa pun kat umah...

Che Rosliza Che Mat berkata...

Selamat nuzul quran

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...