♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 23 Ogos 2013

Home » , , , , , » Mood Pagi Hari - Jamuan Di Tadika Amir

Mood Pagi Hari - Jamuan Di Tadika Amir





Bangun awal, malam tadi gosokkan baju lain atas permintaan sudahnya pagi .. nak pakai baju lain pulak grrrrr .. anak².. memang begitulah, ditambah pulak hujan lebat pagi tadi .. memang kesabaran ibulah melayankan kerenahnya, menyiapkannya ... sudahnya sampin yang memang tidak dibeli raya kali ni menjadi isu huhuhuhuhu .... kununya tak cantik tanpa sampin haihhhh ....

Sesi pujuk memujuk pagi hari, hubby pun amik alih jugak ... mujurlah termakan juga akhirnya ... dan sempatlah kami possing² dalam kereta sebelum amir pergi tadika pagi tadi, fuhhhh .... ni lah bahana kalau ibu terlupa belikan amir sampin raya tahun ni .. sebab nak mencari size susah sangat nak kurus pinggang ni.

Sorrylah gambar² masa jamuan kat tadika ibu tak pergi, jadinya ibu tak dapatlah nak kongsikan keseronokkan amir tu .. sebab memang takda jemputan kan .... cikgu buat untuk budak² kelas jer. 



Bicara Hati : ibu amik mood pakai seledang nikah kikikiki ..;p







13 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

syok la amir ada jamuan yer..mesti sonok..

QasehnyaRania berkata...

hihi.. sambil2 menggamit memori kan :)

kk thanks sbb share pasai kiwi tu tau.seyes baru tahu

IbuNoey berkata...

hehe..amir merajuk kerana sampin ye..

IntaNBerliaN berkata...

ooo selendang nikah ke.. patut siap mcm ada renda2.. :-)

CtAyue berkata...

camgitu gak adam semalam.. tgk kawan pakai baju melayu nak pakai baju melayu br nak gi..sbb asalnya nk bg pakai jeans t-shirt jer..haha.. jamuan raya jgk semalam..samlah ngn tadika adam..hihi

Deqla Manjew berkata...

cantik la berselendang.. amboii.. dah mcm pengantin baru lagi tu..hihi..

Puan Kutu berkata...

patut la lawa.selendang nikah rupanya.hehe

mama lieyna berkata...

Amir sporting berposing skrg :-)
Alahai, nape ibunye boleh lupa beli sampin ni.... hehe..

nurbijen berkata...

Nampak happy amir nak beraya kat tadika... sama dgn Irfan, pagi raya minta sampin... tapi langsung lupa nak import dari M'sia... huhuhu

Nur Atira berkata...

ewahh , ibu pon manis je pakai selendang nikah tu balik kan . teringat kisah2 cinta dlu ke / hehe . tira first time masuk sini . tira follow okee . :)

NoEn berkata...

tadika pun ada buat jamuan raya ye..best2

Che Rosliza Che Mat berkata...

hensemnya amir...

PUANSTOBERI berkata...

cantik tudung! ngeee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...