♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 29 Ogos 2013

Home » , , , » Simbolik - Misi Malam Tadi

Simbolik - Misi Malam Tadi




Gigihnya seorang isteri, semangatnya seorang ibu .. menunaikan permintaan anak bujang .. hihihihi .. bagi intro dulu lah yer.. spontan khamis ni .. nanti sambung balik ..... 

Korang rasa saya buat apa?? hihihihi .. kalau rajin tekalah .. takda hadiah pun ...



Bicara Hati : Sejuknya pagi ni, mood hujan malam tadi sampai ke pagi ni di dalam opis.









11 ulasan:

Kakzakie berkata...

Amir nak makan roti jala ke? eh... kakak teka ajelah.

CtAyue berkata...

cam nak wat aiskrim homemade jer erk..ye ke?/hihi.. takpe..tgu next entri yana..

mama lieyna berkata...

Buat apa tu..alaaa tak gheti nak teka..hee :-)

lia berkata...

Nk baking cake kah

PUANSTOBERI berkata...

buat kek coklat. hihikksss

Deqla Manjew berkata...

tgk mcm tepong goreng pisang pun ye..hahaha.. nk buat apa ni haa....??

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

rajin membaking kak

Puan Kutu berkata...

kekcoklat with ganache topping.haha ye2 je tak aci dh baca entry latest dah.huhu

Fiza Rahman berkata...

Rajinnya buat kek.

LYAfrina berkata...

hehe..kek coklat moistt

Che Rosliza Che Mat berkata...

buat kek ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...