♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 29 Ogos 2013

Home » , , , , , , , , , » Suprise Pagi Hari - Selamat Hari Lahir Hubby & Ayah Amir

Suprise Pagi Hari - Selamat Hari Lahir Hubby & Ayah Amir


Jarang² berlaku ada suprise pagi hari, sebab pagi hari selalunya kelang kelibut nak pergi kerja hahahahahaa ..... sarapan kalau goreng nugget, bakar roti pun masuk plastik .. jer .. makan dalam kereta hihihihihi .. sempat minum air kat rumah pun dah cukup baik.

Saja tahun ni buat kelainan sikit suprise pagi hari .. yang tak berapa nak suprise .. sebab amir nak dah terbocorkan rahsia huhuhuhu ... raikan bestday hubby pagi tadi ... potong kek jer pun .. sebab malam ni hubby ada bacaan yassin kat sekolah .. mujurlah hubby bagi tahukan .. jadi tu yang kene potong kek pepagi ni .. padahal hubby tak tahu pun nak potong kek bila .. tapi dia nampaklah saya tengah buat kek .. tak banyak tanya pun ... gigih ibu buat tau .. dan menunaikan hajat amir yang nak makan kek coklat .. siap topping ganache lagi tau .. munga².. bagaikan hati yang sedang berbunga.


Selamat Hari Lahir Hubby .. semoga dipanjangkan umur, diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dimurahkan rezeki ... Terima kasih untuk semua²nya dan terima saya seadanya ... moga berkekalan begini hendaknya dalam kehidupan kita .. sentiasa sederhana .... dalam segala segi. Dan terima kasih bagi hadiah.. hahahaa.. confuse jap besday sapa ni .. saya pulak yang dapat hadiah .. apapun tq suka sama² ada gadjet sama eh, macam sedondon.... tapi besar sangat .. ibu malu nak guna nak call orang tau .....saya sayangkan nokia c3 yang sebelum ni .. hubby jugak yang hadiahkan. (sendiri nak membeli tidaklah)

Oklah jomlah layan gambar².. kami raikan 3 beranak sahaja ..... jadilahkan sebagai kenangan meraikan bersama yang tersayang.. jadinya simbolik - misi malam tadi tu saya buat kek coklat ni lah, tu adunan baru pukul telur dengan gula hihihihihi .... tu nampak macam nak buat roti jala.



Kek cokla jer pun hihihihihi ... kek lain tak reti nak buat, sebab mixer xdekan.. hentak² kaki .. bilalh dapat beli mixer ni glupppp... nak buat kek karemel, nak buat kek red velvet haihhh.. berangan jerlah.




Tak berapa nak pandai sapu ganache tu .. dah menjejes .. nampak comot....




Selamat hari lahir ayah, tengoklah tu .. dia yang lebih teruja .. sanggup bangun awal pagi tau .. nak ayah potong kek pagi ni jugak.. siap bawak bekal nak bagi cikgu dia makan.


Okkkk habis dah suprise pagi tadi, saya tak sempat rasa lagi .. ntah apalah rasa kek tu .. hubby siap bawak ke sekolah, amir pun .. saya masih puasa lagi .. harap² sedapplah .. hubby kata ok .. tak manis sangat, pertama kali buat dengan resepi ni ... sebab nampak mudah saya cubalah .. ganache ni pun pertama kali buat .. alhamdulillah .. harap oklah..


Malam tadi pun sempatlah masak² sikit hihihihihi .. alang² nak berbukakan, masaklah sekali meraikan hubby .. tak special mana pun, hubby ajak keluar rasa macam .. emmm hujan² ni kosaaaa lah haihh nak keluar .. baik buka rumah, lepas buka solat .. boleh cuit² senggol² kat rumah .. lagi best. (^_____^)v


Menu berbuka merangkap meraikkan bestday hubby yang ke 37 tahun.
Kari ketam comel², sambal tempeh ikan bilis jawa, air logan cincau .......



Satay ayam eeemmm terbaikkkkk .. hubby beli banyak sampai pagi ni makan tak habis² kikikikiki ...



Oklah panjangnya entry kali ni yer... oklah tu .. entry specialkan .... bukan selalu pun .. harap korang pun doakan kebahagian kami dunia akhirat yer .. Amin.



Bicara Hati : Alhamdulillah dipermudahkan segala urusan.






21 ulasan:

permatabiru berkata...

sedapnya kek tu favorite saya tu..:)

Kakcik berkata...

Selamat hari lahir untuk suami Masya. :)

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Sanah helwah buat hubby Masya... moga umur dirahmati Ilahi :)

izfanora berkata...

menjejes air liur tgk.. 1st time wat kek, tp tgk cm dh pro.. waa..

PUANSTOBERI berkata...

Aaa...da bule la instagram pas ni.. ada gajet baru.. hikhik

Sheila Salim berkata...

Assalamualaikum kak. selamat hari lahir buat suami akak dan ayah Amir! semoga panjang umur, murah rezeki dan sukses dalam hidup. nampak sedap je kek tu kak. hehee pasni beli mixer, boleh buat semua jenis kek. pastu sheila nak rasa sikit, boleh? >_____<

Riedaffya ibrahim berkata...

happy besday buat hubby masya yer..

Masha Meisters berkata...

hehe...ok la tu dah boleh dapat kepujian...hehe
happy birthday buat en hubby akak :-)

Deqla Manjew berkata...

meriah juga ye sambut.. sannah helwah buat hubby masya.. moga kebahagiaan bersama berkekalan hendaknye. aamiin.. ;)

Nafira usof berkata...

Happy birthday buat suami Masya..:)

nampak sedap sangat kek tuh~

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

hepy besday utk hasben akak...kari ketam tu buat saya teliur jer hihi

IntaNBerliaN berkata...

ni yg tiba2 rs nk mkn kek ni... hihii

AdaM Hawa berkata...

selamat ulang tahun.. ayah amir..

tomato oren berkata...

wahwah...banyaknye makan...dh jd mcm open house lak..semoga berbahagia di samping hubby dan anak2..:)

tomato oren berkata...

wahwah...banyaknye makan...dh jd mcm open house lak..semoga berbahagia di samping hubby dan anak2..:)

Ummi Iman berkata...

Air tangan sendiri yg mahal tu :) happy birthday buat hubby masya. Semoga diberikan kesihatan yg baik dan murah rezeki sentiasa.

Puan Kutu berkata...

cuit2 sngol2 ayat tak menahan.haha yg paling penting ada semangat na buat kek meraikan yg tersayang.sedap ke tidak tolak tepi.huhu..

semoga yana sekeluarga bahagia selamanya..:)

Fiza Rahman berkata...

Happy born day to your hubby masya.

LYAfrina berkata...

waa..pagi2 potong kek.. ok la tu.. jrg2 org buat ni.. nmpk sedap la kek ni.. lya igt birth fain nanti nk buat sndiri jugak kek..lagi bgus air tangan isteri kan

Che Rosliza Che Mat berkata...

sedapnya kek coklat tue...

Sweetmama berkata...

ok lah yg penting dpt celebrate sesama anak beranak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...