♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 14 Ogos 2013

Home » , , , , » Iklan Exabytes Tiba ² Hilang Daripada Blog

Iklan Exabytes Tiba ² Hilang Daripada Blog



Sedih dan pelik kejap .. pagi tadi baru saya perasan sebenarnya iklan exabytes tak menari² kat blog saya. Saya tak pasti sejak bila .. tapi pagi tadi baru perasan huhuhuhuhu ...

Pagi tadi dah emailkan pada exabytes tanya masalah yang saya hadapi ni nanti dia orang cek, maklumlah ... kalau ikutkan kontrak hujung bulan ni baru iklan tu tamat tempoh.. tu yang heran tu ... kenapa tetiba hilang gitu jer.

Rezeki yang dapat dalam kontrak exabytes sebelum ni RM 50.00 saya dah belikan sesuatu sebagai tanda kenangan² hihihihihi .. saja suka².. sekurang²nya nampaklah jugak hasilnya depan mata kan.


Tikar ala-ala buluh saya letak kat bawah meja makan jepun saya tu .... 
RM 30.00 sahaja, korang tahu tak kat luar mahal .. kemain tikar ni sampai ada yang jual RM 75.00 saya pun heran kemain mahalnya .... 



Karpet alas kaki saja beli panjang kunun² nak letak kat ruang dapur hala ke ruang tengah .. sekali rasa.. eh macam sayang pulak hahahaha .. terus letak kat bilik utama ... yang ni RM 18.00 fuhh.. mintak kurang RM 15.00 langsung tak dilayankannya.. padahal memula kita orang datang takda orang pun .. lepas dah berduyun² orang singgah kemain eksyen lagi eh.. tak bagi kurang.



Semua²nya ni saya beli kat GM Klang sahaja hihihihi .. tahun ni tak sempatlah nak pergi Nilai 3 sana tu ... lagipun saja nak pergi GM Klang yang baru ni. Kedai karpet ni pun jenuh cari tau .. akhirnya jumpa .. kat tingkat 4 kot area gadjet, naik lif bergerak tu ... nampak jer banyak kedai² gadjet.. hah dia area belakang tu .. tingkat 4 ni atas sekali kot .. tak hinggatlah .. sebab berpusing².. begitu .. begini lagi .. dengan amir yang kepenatan mengalahkan orang puasa.. dengan ramai orangnya .. gigih hubby hanggut 2 barang ni ke kereta .. sayanggg hubby ... (^__^)v

Oklah dah membebel² beli barang pulak, Kalau ada rezeki saya dengan exabytes tu adalahkan.. nak buat achaner .. bukan saya yang buang, iklan tu yang hilang....



Bicara Hati : Nak beli karpet bulu² .. tak menyampai hati nak suruh hubby pikul daripada tingkat 4 tu .. budak/ pekerja pakistan kat kedai karpet tu tak boleh hantar sibuk nak melayan pelanggan datang huhuhuhuhu ... sebab lepas kita orang datang tu kemain ramai pulak yang singgah situ.





11 ulasan:

mamaarifakeemaisy berkata...

Best sikit beli brg cenggini, boleh nmpk hasil sket kan.. klu akak suka g nilai cri menda gini, nak angkut ke kereta pun senang.. GM baru sekali jejak, luas bebenor..mcm boleh sesat je..hee..

Nieyla Nadia berkata...

itulah org pompuan nie...
ape2 kite igt umah...beli barang umah kan..kan..selamat hari raya :)

ayuzan berkata...

ritu beli tikar buluh tu rm25 xsilap. beli kat area jakel johorbahru. hehe

Unknown berkata...

wah nak kn g gak GM nih..hihii

Puan Kutu berkata...

hasilnya beli barang yg nampakskurang2nya puas hati kan..semoga makin murah rezeki dengan exabytes..:)

Unknown berkata...

exabytes xde pulak iklan tu kat blog deqla..hihi.. x penah lagi ke GM klang.. jauh bonar tu..huhuhu..

Permata Malap berkata...

wah,murahla tikar tu..hehe..sama pattern tikar kita,kak..sebijik..

Cikrosecute berkata...

cantiklah alas kaki tue...beli kat gm klang ya....rumah saya gan gm taklah jauh sangat...

eija_sweetmama berkata...

puashati beli brg yg nampk n berguna hasil drpd berblog ni kan..

puanstoberi berkata...

shaggy karpet.. akak bli last year kat jakel time nak raya..dia takyah pikul, bole lipat2..tp akak beli std saiz, kalo saiz besoo...mmg kena pikul kot..huhuhuhu

QasehnyaRania berkata...

jauh beza harganya kan

kak, sy punya kan sampai skrg tak boleh pasang banner tau.
ntah kenape.hari tu salah kod.dah send email pastu sama juga.

katanya dari dorang masalah tu. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...