♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 30 Ogos 2013

Home » , , , , , » Majlis Kesyukuran Dan AQIQAH Rizqi

Majlis Kesyukuran Dan AQIQAH Rizqi



Alhamdulillah Muhammad Azfar Rizqi dah masuk 3 bulan, bulan depan dah 4 bulan dah tembam ni .... rizqi anak buah saya merangkap anak adik saya .. jangan korang komen ucap tahniah baby dah besar kat saya sudah.. selamat berpantang ke.. kat saya pulak ... ni anak buah yer.... kikikikikiki ..
Sabtu baru ni buat majlis aqiqah dan kesyukuran sikit untuk rizqi .. kali ni majlis kat rumah mertua adik.. kat kelanang, jemputan pun banyak sedara mara sebelah suami adik .. sebab sebelah saya mejoriti tak dapat datang .. adalah sikit jer...



Matangkan muka dia .. kalau orang cakap 5 bulan pun percaya 3 bulan ni berat dia dah 6.3kg perrrggggghhh memang tak laratlah mak long nak dukung.



Majlis berlangsung dengan riang gembira, alhamdulillah dipermudahkan .. menu semuanya katering.... kat kawasan rumah adik ni takda nak merewang² macam kat kampung rumah saya tu .. sebab adik ipar dok kat tamankan... tapi terasa jugak kemeriahan dengan kehadiran merhaban dan tetamu. menu nasi, kari daging, sup tulang daging dan banyak lagilah ... hihihihihi .. gambar takda sebab mod nak makan membuak².. takda mood nak amik gambar hahahahaha ... ;p



Saya sempat buat jeli kelapa jer.. dah jemu warna putih .. kali ni saja buat warna hijau pulak.. kelapa di import daripada kampung hihihihihi ...




Kami sempat bergambar buat kenangan .. jadilah dari takda kan .. tak bersedia lagi ni .. nasib baiklah amir bagi kerjasama .. kat sana asyiklah melayankan tab adik ipar .. sampai anak akak sepupu datang barulah dia nak main .. dah macam anti sosial pulak .. sebenarnya dia bukan anti sosial .. dia pemalu sikit nak berkawan . kalau tak kenal orang.




Majlis merhaban mula 10.30 pagi, kalau ikutkan patutnya saya pergi dengan abah sekali .. dah kereta abah tetiba bocor kat rumah saya .. jadinya sayalah bawak kereta saya .. hubby kerja sabtu tu .. ada sekolah ganti. Takut jugak tau .. mujurlah selawat bebanyak okk jer drive.. saya tak pernah drive tanpa hubby ... ni kira kali pertamalah saya bawak mak, abah, buyut dan amir pergi kenduri tau .. tanpa hubby ...

Masa merhaban tu kemain kuat rizqi menangis .. terkeju agaknya nak kene cukur rambut dia ... huhuhuhuhu .. cian dia .. terkejut tengah lena tidur pun iyer jugak.




Bicara Hati : Dah 2 orang cucu lelaki mak .. hihihihihi .... 




11 ulasan:

Nafira usof berkata...

comel.. cam dah besar jer muka rizqi tu kan~ :)

Fiza Rahman berkata...

Ha'ah lah. Nampak mcm dan besar ☺☺

AdaM Hawa berkata...

kejap dah 3 bulan ea.. InsyaAllah.. thn depan ada sorg girl.. adik amir..

Noe berkata...

mmg nampak matang la...hehehe...merewang kt kampung2 pun dh jarang buat...

lelamaisara berkata...

iye la tu kot terkejut bile ade orang cukur rambut die..;)

yan's cottage berkata...

comel & tembam betul Azfar Rizqi nama yg baik....

Fieza79 berkata...

Nmpk Matang la die..mcm bkn 3 bln kn...

LYAfrina berkata...

comeynyer baby rizqi ;-)

Che Rosliza Che Mat berkata...

kaler hijau cantik..

Puan Kutu berkata...

kus semangat jugak rizqi ni ye..lebih kurang afia je,afia 3bulan 6.79kg lg bambam.hehe..

eh mak tgh tunggu cucu perempuan tu yana.hehe

Deqla Manjew berkata...

owhh anak buah ye.. comei nyee...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...