♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 17 Januari 2013

Home » , , , , » Bintang Nuffnang

Bintang Nuffnang

  

Listen .. listen .... listen ... hahaha.. terjebak jugak .... Bintang² berkelipan .... Menyinari diangkasa sana .. macam tu ke lagu amy mastura hihihihihi .. lupa lirik pulak....

Tertanya² dibuatnya .... bile korang nak update serve .. ada nampak tak bintang macam ni kat akaun nuffnang kat sebelah kanan tu .. korang punyer bape bintang?? dan sebenarnya bapa bintang yang betul eh.. sebab rasanya iklan² kat blog tu .. memang dah letak betul hihihihihihi ..... kalau saya salah bagi tahu.. kalau sapa tahu pasal ni bagilah tahu juga kongsikan dengan saya kat komen ....



Kan saya ada bagi tahu hantar tiket kat nuffnang hari tu sebab tak pernah dapat CPUV, tapi email saya pulak buat hal .. tak boleh bukak hadoilah.. macam mane ni?? nak tukar email lain.. dah cuba hantar lagi tiket kat nuffnang kata saya nak tukar email lain tapi macam takda respon jer... takkanlah saya nak buat akaun nuffnang baru pulak kan.. macam mane pulak dengan jumlah dalam akaun ni huhuhuhuhuhu .. saboo jerlah.. haru betull... sudahnya.. tak tahulah nuffnang ada balas apa² tak kat email saya tu .... sebab nuffnang ni saya pakai email lain dan memang jarang bukak inilah bahananya...


Bicara Hati : Buntu tak tahu nak buat apa dah...

10 ulasan:

emarieys berkata...

siannya, harap ia dapat diselesaikan

eiela berkata...

oo bintang2 nih menunjukkan potensi iklan blog kita kak. kalau 3 tuh ok tuh. Kalau iklan tuh lebih berpotensi dan menarik minat org utk klik dia akan bertambah jadi 4 or 5bintang terus. kalau bintang tu berkurang ke 2 bintang shj maksudnya potensi iklan tu kurang, org kurang klik kat situ. tuh je yg saya faham.

mummyrinazone beauty berkata...

aah rasanya sama mcm nurul fikirkan.sama mcm eiela..tang email tak leh gunatuh tak tau nape ek leh jadi cam2?email samakan ngan email kat nuffnang??

wanie amerie berkata...

harap pasni ok lah mslh bintang2 tu.
sy pun x tau apa ke benda tu..sbb blog saya mmg x de letak yg nuffnang pun.
hehe

Kakzakie Purvit berkata...

Kakak memang tak ada nuffnang Yana tu yg tak alert bab ini semua.

Nieyla Nadia berkata...

nieyl da 2x anta ticket...masih lg x dapat balasannyer..hehe

Puan Kutu berkata...

lor cmna pulak email bley buat hal..nk bantu pun tak reti sgt bab2 nie..harap bersabar ye ibu amir..semoga ketemu jalan penylesaian.

Fiza Rahman berkata...

Nanang memang lambat reply email.

QasehnyaRania berkata...

tiket su anto alhamdulillah d reply.

tp kena usaha keras lagi.

ye ke baru tahu bab bintang ni.
jap nak p check ada brapa bintang..hihi

- AZIE - berkata...

sama mcm bintang sy, tp sy malas nak amek tau sgt sal bintang2 nie..main tulis je apa dlm blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...