♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 30 Januari 2013

Home » , , » Peplum atau Baju Mengandung

Peplum atau Baju Mengandung






22 ulasan:

Deqla manjew berkata...

comel! ;)

slm kenal.. follow sini dari blog kak herba tihara.. :)

lia berkata...

dedua boleh kot...

Nieyl berkata...

hehehe~ :) selamat pagi..

Kakzakie berkata...

Tak kisahlah dua-dua boleh aje.
Cantik:)

Saya Disini berkata...

2 2 boleh..hehe..cam baju ngndung

Mrs Lurve berkata...

hehehehe..jauh sgt pic nie, xleh nak fokus baju apa

Tihara berkata...

Comey baju ni seswai dgn org badan kecik mcm masya.. :)

Akak baru tau hadiah masya smpai smlm..
Skrg kt kg hubby linet tnet tade plak mgu ni..
Btw time kasih masya yea:)

♥ ROS ♥ berkata...

hmm ros xdpt la nak berpeplum ni..badan besar..kahkah...

NoEn berkata...

baju mengandung :)
salam kenal, dtg dr blog HT

❤Kamsiah❤ berkata...

baju tu mencerut kat bawah dada...mcm baju mengandung hehe..

❤Kamsiah❤ berkata...

baju tu mencerut kat bawah dada...mcm baju mengandung hehe..

Nad MamaZN berkata...

Kite takleh pakai..nnt.lagi nmpk.cam pelam huhu!
=)

Laa, yeke takde maybank2u..mmg selamat la, hehe...

hainom OKje berkata...

peplum ni rasanya mirip fesyen zaman p ramli dulu-dulukan...betul tak...

Nafira usof berkata...

tajuk tu soalan ke??
kalo soalan.. nak jawab nih.. heheheh
baju peknen~ betol ke nih?? teka je~

nea lopah berkata...

salam kenal..dh follow sini jugak. Cantik lah blog ni. singgah blog sy jugak.

Ema Blog berkata...

mcm peplum..

Puan Kutu berkata...

kain cotton ke tu?selalunya peplum nie kain dia lembut.hehe macam la pandai sgt..baju mengandung pun ok,sng 2 in 1,dh pregnant nti bley pakai..:)

ch@ berkata...

mcm baju preggy je, peplum bawah tu kembang mcm skirt. pd pendapat kitala. hihiii... sbb dah ada 4 helai peplum.

Fiza Rahman berkata...

Dedua boleh kot ☺☺

QasehnyaRania berkata...

peplum.. tpi boleh je buat bju ngandung..amin ;)

2in 1

izan mama mia berkata...

ada yg sesuai pakai bj nie..tapi ada yg dah rupa mengandung ..huhuu..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Dua2 pun boleh, Lg pun peplum mmg jenis kembang sikit tang perut kan
K.eija berkenan gak dgn peplum tp kebyakkan peplum design sesuai utk org kecik2 n kain lycra muat2 bdn je. .huhu, blom ada lg koleksi peplum buat diri sendiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...