♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 23 Januari 2013

Home » , , , , » Terima Kasih Semua

Terima Kasih Semua

  


Kalau entry yang sebelum ni saya dah buat ucapan untuk diri sendiri.. kalau ada yang tak baca jom baca lagi.. sebab ada hadiah untuk kawan² klik kat istimewa pada angka ke-30. Kali ni entry ucapan terima kasih buat kawan² opis yang sudi meraikkan bersama² huhuhuhuhu.. terharu sangat dibuatnya.... sebab korang semua memang terbaik.. dah macam adik beradik dibuatnya.... dah lama kenal makin lama mkin tahu peragai masing².


Terima kasih akak sebab sudi sponsor kek red velvet dabommm ni.. wallah.. memang sedappp aummm.... aummm..... lagi² cheese yang diubah macam campuran krim tu memang krimiiii miiii tau...



Pakai² gedik amik gambar ramai² .. bos jangan mara.. tetiba hilang jer satu kawasan... 



Layan² makan steambot koboi jer.. hahahaaha... sedap jugak dah makan ramai²kan....



Bicara Hati : Harap tahun depan dapat raikkan bersama korang lagi .... (^_____^)v






14 ulasan:

Fiza Rahman berkata...

Memang terharu kan bila kawan2 turut meraikan hari lahir kita.

Ujie berkata...

Syokla dpt geng yg serasi gini. Kena hargai & jaga persahabatan ni.

Ibu Lala berkata...

Tahniah..

mamalieyna berkata...

Happy birthday! Syoknye dirai :-)

Muda lagi.. hehe..

ch@ berkata...

Eh bila beday nya tu...selamat ulangtahun kelahiran yana. Smg sgl impian dan harapan kan menjadi kenyataan. InsyaAllah.

NinaAz berkata...

betulke 30an? seyes xcaya! waaaa

QasehnyaRania berkata...

bestnya kan bila rakan2 meraikan:D

akak pregnant kan..tahniah :D

Yana Libra berkata...

tak pernah lg rase red velvet~~~ :)

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillah dpt kawan2 yg sporting..cayalah dpt mkn kek harijadi yg sedap..:)

izan mama mia berkata...

mg thn depan lg meriah yer..

Fieda Rafli berkata...

seronok dapat kawan2 yg sporting habis..

IntaNBerliaN berkata...

wah bestnya... mmg terharu bila kwn2 ingat n sambut hari kelahran kita kan

Tihara berkata...

best nye stimbot ramai2 :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Wah seronok bila dirai bersama kawan2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...