♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 31 Januari 2013

Home » , , , » Dodol Murah Di Sekincan

Dodol Murah Di Sekincan

Suke makan dodol tak? tapi.. susah nak jumpe kalau bukan raya... okk jom saya tunjukkan tempat orang jual dodol murah.. kebetulan.. ni masa pergi kenduri awal bulan hari tu.. kenduri menghala kesabak bernam sana.. tapi dodol ni jual kat belah sekincan rasanya.... kalau daripada klang ke sabak bernam kedai ni sebelah kanan.. tapi kalau dari sabak balik klang kedai ni sebelah kiri.. jadi masa baliklah kami singgah..... sebab abah dah bagi tahu awal² balik nak beli.

Harga dodol serendah rm 5.00
ada banyak pilihan sebenarnya..... 
harga yang berbeza² dan ada juga perisa yang berlainan termasuklah durian dan campuran kacang kalau tak silap.


pek yang besra pun ada tak pasti bapa ringgit rm 9.00 kot .. ni lah bahananya entry terperam dalam draft kan dah lupe harganya gegegegege.....


Ni budak yang jual tu.. oklah jugak.. mesra alam, kata peniagakan.. kalau tak mesra mau kene boikot.... 
mak dengan abah beli banyak jugak.... kita beli 2 pek jer.. tu pun bawak opis hihihi... rasanya dodolnya oklah.. cuma macam lembik sikitlah.. lebih dengan erti kata lain.. payah nak potong dan macam singam jer.. tarik²...



Bicara Hati : Projek Mega Dirumah Mertua Kacau Dodol , Kalau kat rumah mak jangan haraplah.. sapa pulak yang nak dikerah mengacau kat kuali kang... huhuhuhuhu....

17 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

Salam masya..masa g melawat anak kat asrama kat KL dulu..mmg selalu lalu kat kedai jual dodol ni tp xpernah singgah pon.Tiongin gak nk beli tp kdg2 ngah drive..trlps la pulak kedainya.nama gerai ni rasanya dodol Anikan?

Puan Kutu berkata...

sekarang ni byk dh kot org jual dodol even tak raya..kt market pun boleh jumpa..tp klu nakuat sendiri mmg dh makin lupus dh skang nie..:)

Ujie berkata...

aritu beli dodol, tapi punyala keras. dah lama kot.

saya mmg suka yg lembik, cuma leceh nak potong.

lia berkata...

Sy mmg peminat dodol... Boleh la cr kat cni..

Nisah Idham berkata...

Nisah suke makan dodol ni.. nak2 yang lembik2 liat tu.. sedapnya :) tapi suke yang perasa original yg duk tambah durian ke, mmg tak suke...

eita berkata...

Ita suka mkn dodol lembik...

izan mama mia berkata...

wah dodol..sedapnyer

Karukord jagau berkata...

dodol durian sedap :)

Nad MamaZN berkata...

Belah mana pulak dodol ni
Takpenah nampak pun
Cendol ngan mi udang banyak la nmpk hehe

mamalieyna berkata...

Lama tak makan dodol..raya je rasa nak makan :-)

Tihara berkata...

mesti sedap kan, makanan kat selangor sedap2 :)

Ummi Iman berkata...

Arwah nenek dah tiada tak merasalah dodol. Suka makan masa panas2 dan tgh lembik ;) lebih2 lg keraknya

Mrs Lurve berkata...

suka jgk mkn dodol nie..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

X minat sgt makan dodol tp kalau singgah melaka tu ada gak beli dodol buat buah tgn..

LYAfrina berkata...

tak mkn dodl, sbb manis sgt

Fieda Rafli berkata...

wah...jarang betul jumpe dodol kat sini..

QasehnyaRania berkata...

dah lama tak mkn dodol la..hihisuka makan masa baru lepas masak..sedap kan :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...