♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 25 Januari 2013

Home » , , , , » Senarai Nama Join Giveaway Komen Hari Lahir

Senarai Nama Join Giveaway Komen Hari Lahir

  

Terlebih dahulu saya ucapkan terima kasih pada kawan² semua yang ucapkan dan doakan saya pada entry istimewa pada angka ke-30.

Terima kasih juga yang komen pada hari itu.. seperti yang saya janjikan... saya akan buat cabutan bertuah untuk beri hadiah pada kawan² terpilih yang komen ... tapi hadiah tak banyak..... insyaallahh saya akan suruh amir yang buat cabutan, tapi kalau amir tak memberi kerjasama.. nampaknya terpaksalah saya pakai random.org, harap amir bagilah kerjasama....

Teima kasih juga buat kak Maszull dan kak Nani atas entry kalian, terharu dibuatnya.. sobb.. sobb....


Semua yang komen pada 23.01.2013 hanya 216 orang sahaja.. hahahahaha.. banyaklah 216, 21 orang sahaja.. memang tak cecah 30 orang pun.. jadi secara automatiknya terbatallah give special untuk yang komen ke-30



Mrs Lurve
Falsya
Deq's Qienz
myfreeminded
PUANSTOBERI
yan's cottage
Suliana
Saya Disini
AdaM Hawa
Nisah Idham
Nieyl
Ujie
ieja amieja
izfanora
Nafira usof
Tihara
Lynda Che Lah
Fiza Rahman
ch@
QasehnyaRania
Yana Libra


Rezeki mak yong saya masukkan jugak nama puan kutu join sebab puan kutu jer pun yang komen lepas 23.01.2013 lagipun komen tak cecah 30 orang , dan giveaway special untuk yang ke 30 terbatallah secara automatiknya. (^____^)v 


Entry hadiah akan diupdate kemudian, sebab lupa nak amik gambar huhuhuhuhu ..... jangan marah yer... dan janganlah anggap hadiah yang grand sangat pun... hadiah yang sempoi jer....



Bicara Hati : hihihihihi... petanda apakah ini pembuka dan penutup yang join dua² pun mak yong ... adakah seru kamu² tempias ketuan kedaung ni hahaha.... 




15 ulasan:

::EIDA:: berkata...

Ida ni kan memanjang je terlepas hadiah free gini.. hahahhaaa

Saya Disini berkata...

gud luck semua

Unknown berkata...

mg kena tempiasnya nnt..tahniah pn kutu...n happy besday..terlambat sudah nak wish

Muhammad Syafiq Bin Adnan berkata...

alahai terlepas nak join..jap2 net takde kelam kabut sudah nyer...





takpe nak wish jugak..
happy belated bday....

fieda berkata...

olo..kak fieda pun terlepas...lmbt jenguk sini..

Falsya berkata...

nama kite ade laa terselit..hehehe

QasehnyaRania berkata...

amin..mudah2an tekaan ciksu betul ye..
cepat la jelaskan ;D

konfius sudah :D

IntaNBerliaN berkata...

good luck utk semua..

lambat plak wish... hppy belated bzday yana..!! moga lepas ni yang palk yg jadi makyong... hihii :-)

Tie HT berkata...

nama akak ada :)

ch@ berkata...

Tiup sikit namaku itu. Hihiks! Wish u all the best Yana. Tak smpt nk buat quilling card tuk awak.

Puan Kutu berkata...

Alhamdulillah..rezeki baby ibu tersenarai gak ye..

Semoga amir akan dpt adk tak lama lg..sy doakan Insyaallah..:)

Umialya berkata...

akak nak join sempat lg tak?? ngehhhhhhh tak malu..

Liyana Anuar berkata...

wah...nama saya adalah..hehe..thanks kak~ :)

kalau xde rezeki pun saya redha, dah banyak dpt hadiah dr akak..segan sy sbb xbg pape kat akak ni..huhu~

eija_sweetmama berkata...

Goodluck to all..
K.eija x sempat nk join n wish...sbb mmg x berkesempatan nak bw..ini pun tgh marathon bw ni...

Happy belated bday yana..welcome to 3 series...

Ibu Lala berkata...

Alorrr x tahu pun...terlepas la nak join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...