♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Mac 2013

Home » , , , » Anak Pekan Balik Kampung

Anak Pekan Balik Kampung



Tajuk apalah agaknya yang sesuai kan.. anak pekan, anak taman atau anak bandar hihihihihihi... yang pasti memang cucu jawa lah... (^____^)v

Entry santai .. dan autopublish sahaja ... tuan tanah kedaung ½ hari mesyuarat jom melayankan gambar² anak pekan ni .. yang baru mengenal istilah memanjat pokok setelah berusia 5 tahun hihihihihi .....

Siap mintak izin, ibu amir nak panjat boleh tak ibu ... ni macam yang kat sekolah kan.. kat sekolah amir buat boleh .. (tapi yang kat sekolah bukan pokok sayang... itu mainan jer.. ni pokok betul grrr... ) tapi saya izinkan juga atas pemerhatian.... dan pemantauan maklumlah memang amir tak pernah panjat pokok.


 Penuh keyakinan gitu.... ni siap bukak selipar .....



 Okk.. tinggi sikit... sebenarnya sepupu amir pun dok panjat jugak.. itulah makanya dia pun sibuk nak memanjat jugak huhuhuhu .....



Sudahnya takut, mintak tolong urunkan kikikikikiki ....
Memang anak pekan betul ni ... gayat agaknya dah mula tinggi.....



Rindunya suasana masa kecik² main buaian bawah pokok jambu dan nangka mak... kalau hubby nampak duduk bergayut² mahulah dia tak masuk meminang haihh hihihihi.... 



Bicara Hati : Rindu suasana sebenar kampung macam dulu².. sekarang kat kampung dah banyak sangat kilang haihh..... 






 




13 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

kalu panjat pokok kelapa cm ne? ;-)

nens cellection berkata...

ssh kan nk dpt yg betul2 kampong..nens pon rindu suasana kampong..;(

fieda berkata...

tetiba teringat dulu masa kecik2 kak fieda jaguh panjat poko..pokok ceri la selalu jadi mangsa..pas balik sekolah mesti cepat2 tukar baju gi panjat pokok ceri nak cari buah tu..

Tihara berkata...

aktiviti kat kampung memang macam ni lah kan :)

Ratu Hatiku berkata...

hihihi...dah terror panjat pokok ya....

Nad MamaZN berkata...

Amir sebijik zakwan
Nak buat apa2 mintk izin dulu
Hehe
Sbb takut kena marah :)

AdaM Hawa berkata...

berubahan zaman.. kita zaman puluh2an.. hehehe.. ni zaman belas2an..

Nieyl berkata...

hihi~singgah di sini...

Nafira usof berkata...

budak bandar x biasa panjat pokok nih.. balik kampung baru lah leh merasa main panjat2.

Mas Zull berkata...

assalamualaikum masya...seronoknya kalau dpt balik kg sendiri...;)

izan mama mia berkata...

kalau kita dl,..siap berumah atas pokok...bebudak ler nih..panjat pun tak retidah

ch@ berkata...

Uish pnjt pokok rambutan. Bestnyaaa....

Puan Kutu berkata...

berani jugak amir ni memanjat..kesian kan budak2 skang tak merasa panjat pokok macam kita kecik2 dulu..

klu aiman dia mmg penakut sikit..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...