♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 20 Mac 2013

Home » , , , , » Kalau Dah Jodoh

Kalau Dah Jodoh



Tergelak dibuatnya melayankan topik semalam, sunnah nikah kalau tak silap.... tapi ramai muda mudi sekarang tak mahu nikah alasannya nilai hantaran tinggi... tak mampu ... cara ustaz menyampaikan buat saya tergelak pulak... tapi janganlah sampai kita tak mahu berkahwin kerana menganggap sebagai bebanankan... kita jugak digalakkan mencarikan jodoh buat orang lain ... kalau itu boleh mengeratkan silaturahim dan lebih menyucikan perhubungan dengan perkahwinan.


Pantang Larang Dalam Hubungan Suami Isteri (^____^)
Suka layan ceramah ustaz kazim ni kat astro, sempoi dan banyak yang ada kebenarannya berlaku... dalam diri .. kata² sindiran yang lebih berbaur teguran sebenarnya.. bila dengar mesti tersenyum sendiri....


Sumber : Rahsia Rumahtangga Bahagia
FB : Ustaz Mohd Kazim Elias

8 ulasan:

Mrs Lurve berkata...

suka jgk tgk rancangan kalo dah jodoh ustaz kazim nie...byk berkisar bab suami isteri..sekali dgn mak pun gelak besar bila tgk

Falsya berkata...

kite suke tgk video ceramah ustaz kazim kat you-tube..kelakar okayh..hehehe

Fiza Rahman berkata...

Alaaa...nan hado astronya.

eiela berkata...

saya pun suka tengok ceramah ustaz kazim nih.

Puan Kutu berkata...

ustaz kazim ni mmg kelakar.ceramah beliau selalu je terkena kt batang hidung..baru2 ada tgok kt astro kalau dh jodoh..ustaz cakap asal isteri mengandung,perut dh beso jgn la asyik suruh2..ni tak,suruh buatkan nasik goreng..haha mmg sebijik kena kt en suami sbb en suami baru je suruh sy buat nasik goreng masa tu..:)

ch@ berkata...

Kita slalu terlupa bila rancangan tu. Bila terrrtengok so layan je la. Mmg best.

izan mama mia berkata...

ustaz kazim nie mmg best dgr ceramah dia

Nora Karim berkata...

Layan juga kalau dah jodoh... mmg terkesan di hati... semua yg ustaz cakap, nasihat... mmg terkesan... dan buatkan kita terfikir...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...