♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 14 Mac 2013

Home » , , , » Trauma Bunyi Siren

Trauma Bunyi Siren


Rasanya entry ni pernah buat dulu.. tapi situasinya berbeza.. masa tu baru mula² bawak kereta dan sorang diri masa drive. Situasi kali ni memandu dah berdua dengan amir, dengan memandu kereta mpv ni mencabarlah jugak tau .... (bak kata kawan saya .. mana kepalanya pemandu kereta tak nampak pun)

Saya ni seriuslah kategori seriau sikit kalau bunyi siren ni.... asal dengar jer bunyi siren polis, bomba, ambulans ke.. memanglah mulalah tercari² kat belah mana datangnya bunyi tu..... kecuali van jenazah.. sebab takde siren kalau lalu saya bagi laluan jer.. tu pun meremang bulu roma....

Kalau dah saya panik, amir lagilah.. ibu.. tepilah ibu.. tepilah.. ambulans tu nak lalu.. haihh.. anak² sabarr jerlah dibuatnya tau.... kadang² tu rasa dah ketepi dah.. tu pun macam tak muat lagi mereka nak lalu.... kadang yang geram lepas ambulans dengan bomba lalu.. ada pulak yang ambil kesempatan follow belakang tu.... kalau motor takpalah.. ini kereta ... kadang pikir positif jerlah.. saudara mereka agaknya...

Pernah sekali tu saya tercari² manalah datang bunyi siren ni.. rupenya dari haluan sebelah bertentangan saya hahahahaha.. itulah mengelabah jer tak tentu pasal kan...


Amir pun dah mula suka ekspost sekarang ni.. mesra kamera.. ikut sapalah tu....




Bicara Hati : Korang pun trauma tak???






11 ulasan:

Unknown berkata...

tak trauma,..trauma lagi naik ambulan tuu

QasehnyaRania berkata...

setakat ni belum lagi lah ..jgn gabra ye ..cool :)

- AZIE - berkata...

bukan apa kdg2 takut kita yg ganggu perjalanan bunyi siren tue..

Lynda Che Lah berkata...

x suka bila dgr siren..ahahaha

Unknown berkata...

tak trauma tapi sibuk nak tau dari mana dtg bunyi tu..hehe..

emarieys berkata...

bila time jem yang susah sikit nak bagi laluan

Unknown berkata...

hehehhe... saya plak sonok kalo bunyi siren.. suka nak ketepi bagi laluan.. ahaks~

dah makin pandai posing dah amir..:)

nazayiena berkata...

Memang kebykkan ada juga keta yg mengambil kesempatan di belakang ambulan tu.

Ibu Lala berkata...

Saya fobia bunyi siren tu. gelabah semacam

Puan Kutu berkata...

takdelah trauma tp gabra gak la klu bunyi siren.sy mmg jenis gelabah pun time drive.haha

Tie HT berkata...

haah cuak jugak tapi tak trauma lagi..akak lagi trauma ngan treler yg ske makan jalan orang ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...