♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 25 Mac 2013

Home » , , , » Hujung Minggu Kami

Hujung Minggu Kami



Kepenatan, tiada istilah monday blues hari ni... siapkan kerja yang perlu.. kerana akan sambung cuti pada khamis dan jumaat ni pula....

Layan gambar ni dulu... entry panjang atau pendek akan dikongsikan kemudian.... kepenatan kerana hujung minggu baru² ni.. adalah berkaitan gambar dibawah... sampaikan petang semalam sakit kepala yang amat tak terlarat dibuatnya.. nak bercakap.. apatah lagi nak duduk lebih lama....













18 ulasan:

Nad MamaZN berkata...

Take care sis

CtAyue berkata...

cuti sekolah mmg bz dgn kenduri kendara kan.. hehe.. :)

Tihara berkata...

lawanya pengantin...kesian masya mesti letih, cuaca sekarang makin mencabar..takee care yea :)

lia berkata...

same here.... sbb cuti hujung minggu penuh dgn acara...

IntaNBerliaN berkata...

adik yana bertunang ke

yan's cottage berkata...

kesianya...takpe...rehat2 dulu ye...

emma berkata...

ujung minggu mmg bz ngan knuri kawen, lg2 cuti skolah camni..

KhaiRin : anies berkata...

xpe x pe rehat byk2 ye...

seharum kasturi berkata...

memang penat lah kalau wat majlis ... tak kira la majlis sendiri ke atau majlis adik beradik ... selamat berehat ...

Ratu Hatiku berkata...

bermulalah musim org khwn, tunang ke bila cuti sekolah kan.. :)

Nafira usof berkata...

ooohhh.. ade majlis eh..
moga cepat sihat kembali..:)

lelamaisara berkata...

rehat dulu la ye hilangkan penat..:)

fieda berkata...

majlis tunang ni..

saifudin abu izzudin berkata...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

Nisah Idham berkata...

rehat ye ..

>>> maaf lambat bgtahu, Nisah dah dpt FM awak. cume belum publish entri je lagi. maaf ye. thanks tau. cumel. dh selamat letak kat peti ais.

QasehnyaRania berkata...

sapa bertunang ni?

*maaf ye lama tak singgah.saya bercuti.thanks inform ye :)

eita berkata...

ct sekoloh memang banyak kenduri kawen...


take rest

LYAfrina berkata...

sibuk dgn mjlis ptunangan ya..
adik ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...