♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 20 Mac 2013

Home » , , , , » Diet Ditengahari

Diet Ditengahari



Jarang sekali dapat peluang menjamah makan ditengahari, sebab pagi mesti sarapan walaupun kadang kala lambat ambil .. terus ambil menu berat.....

Sampaikan ada yang kata.. diet tengahari ker?? bukan diet sebenarnya lebih pada... cukup²lah dah makan berat pagi.. melainkan.. pagi ambil 3 in 1 sahaja ... terpulang pada perut masing² kan....



Rezeki mek sebelah bagi lauk ikan ... jangan di tanya bila .. saya sendiri dah lupa.. dan yang pasti pinggan tu tak berpulang lagi gegegegege.. dan  yang pasti juga lauk ikan ni sedapp.. ada rasa masam² nanas.. seyes terliur dibuatnya.. amir siap puji sedapp.. maklumlah ibu tak pernah masak gaya gini.... 



Buntu memikirkan petang ni mahu masak apa.. memulangkan pinggan mek sebelah... dalam peti sejuk pun ada wrap, boleh rasanya kalau nak buat wrap gulungkan.. tapi inti sardin jer.. hahahaha.. bantailah .. itu pun kalau jadi.. bolehlah pulangkan pinggan mek sebelah... nak masak lain takda stok.. habiskan stok yang ada dulu sementara gaji nanti....




Bicara Hati : Pening cari tortilla tak jumpa² wrap pun ala² macam tortilla ker??? dah belasah dah buat pizza ranggup guna wrap tu ...



10 ulasan:

Ujie berkata...

Bolehla..buat je apa2 yg penting ikhlas!

Syok gak ada jiran yg rajin memberi, boleh rasa mcm2 lauk. Bkn sume lauk kita pndai masak.

Nafira usof berkata...

terliur jugak tgk lauk tuh~
sedap jer nampak ade nenas~

mama3heroo berkata...

sedap ni lauk ikan masak sweet sour kot..he3..

eiela berkata...

nampak sedap tuh

izan mama mia berkata...

untung ada jiran rajin masak

Masya berkata...

ujie : itulahkan.. yg penting ikhlas....

nafira, mama & eiala : mmg sedapp terliur ehh.. sorry korang jamu mata jer tau...

izan: mmglah untung.. tp kadang naik malu.. asyik hulur makanan jer...

Mrs Lurve berkata...

bestnya ada jiran rajin hulur gini hehehehehe

Puan Kutu berkata...

jiran awk ni mmg baguslah..selalu dpt makan sedap2 kan..:)

ch@ berkata...

Waaa sedap2. Secara tidak langsung boleh meningkatkan skill memasak jugak.

Nora Karim berkata...

Nampak.sedap.ikan tu... yum yum..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...