♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Mac 2013

Home » , , , » Gubahan Hantaran

Gubahan Hantaran



Masa bertunang anak buah hubby baru² ni (opss.. tak cerita lagi eh.. sorry entry tu masih tertunggak hihihihi... ), apa pun saya kongsikan dulu saya sangat tertarik tengok 2 gubahan hantaran ni.. sangat kreatif pihak lelaki membuatnya.... 

Tapi sayang dua² pun saya tak merasa ... kepala dah peningkan... 


 Halwa buah baldu ...
Saya tak pasti orang lain panggil asam apa.. tapi saya panggil asam baldu jer.. kalau makan bukan kata tangan merah dengan gigi bibir pun merah gegegegegege.....



Halwa ni yang paling memikat hati.. tertarik beul sangat kreatif orang yang membuatnya.. sampaikan boleh jadi bunga digubah yer.... apalah agaknya rasa dia manis² kot..... tak sempat nak merasanya...



Ingat nak buat ww jer.. tapi biasalah jari masya ni kan.. mesti nak bercerita jugak, mesti nak bagi tahu jugak kan.. kan... ;p 




Bicara Hati : Dulu masa saya pihak hubby bagi juga halwa betik.. manis betul.. satu jerlah saya rasa.. yang lain mak bagi sedara mara...




10 ulasan:

CtAyue berkata...

masih ada lg ye org jadikan halwa sbg hantaran..sy jarang dah jumpe tau.. sy pun mmg suke tgk gubahan halwa..cantik.. mcm susah je nk membuatnya kan..

Tihara berkata...

halwa mesti manis tapi jarang2 dapat jumpa makanan ni kan..buah tu akak panggil asam merah hikhik :)

yan's cottage berkata...

betullah tu...asam baldu dulu2 selalu makan sedap....sambil2 nak bagi bibir merah he heee...

izan mama mia berkata...

halwa mmg manis,...pernah gak rasa

Nad MamaZN berkata...

Btul..
Jarang org kasi halwa sbg hantaran skrg ni

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Memang kreatif sungguh ... canteekk jer tengok :D

eita berkata...

pandai nyer diorang buat...

Nora Karim berkata...

wah... cantiknya pihak lelaki tu gubah...

ch@ berkata...

Jarang nmpk halwa buat cenggini. Tapi kretif la. Cantik.

Puan Kutu berkata...

mmg cantik dan kreatif..klu cmni nak makan pun sayang tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...