♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 27 Mac 2013

Home » , , , » Tanda - Tanda Harinya Semakin Dekat

Tanda - Tanda Harinya Semakin Dekat



Ni hasil tangkapan si bujang masa balik naik kereta semalam hihihihihihi ....
Bukan main lagi teruja nampak bendera banyak macam ni.... Anak saya siap tanya.. ada apa ibu.. kenapa banyak bendera sangat ni.. nak merdeka ker?? hahahahaha... kan.. dah pulak.. nak kene terangkan.. kan dia....



Sejujurnya saya agak terkilan jika ada bendera² yang dipasang sesukahati dijalan raya, terutama dikawasan traffic light, saya bukan apa.. dibuatnya terjatuh masa ditiup angin.. hadoillaahhh.. mau pitamm lagi² kalau terkena pada penunggang motosikal, sapa nak bertanggungjawab tu .. grrrrrrr .... ini cuma pendapat peribadi saya sahaja... nak pasang biarlah kena pada tempatnya ini dah macam bersaing sapa lagi tinggi menang pulak yer.... 



Bicara Hati : Anak saya paling suka betul iklan, saya pilih mengundi.. siap mengajuk² lagi ... 



10 ulasan:

Cho Zila berkata...

kasi chance lima tahun sekali... tapi tak suka kalau lambat nak mengundipun sibuk nak pasang benderanyer...

Kakcik berkata...

Bilalah agaknya tarikh itu, kan?

Nafira usof berkata...

betol tuh~
boleh nak pasang.. tapi biar lah kena tempat nye.. jangan bahayakan org lain~

mamalieyna berkata...

Setuju.. tp tulah 5 thn sekali je kan.. hehe :-)

eita berkata...

kat sekitar jalan umah ita pun banyak jugak...

pening2....
tapi meriah jugak..hehehe

Nora Karim berkata...

hm... dah rasa bahangnya? :p

CtAyue berkata...

hehe.. tu r.. mmg dh terasa dah bahangnya..kiri kanan penuh bendera..warna warni jadinya.. :)

izan mama mia berkata...

perang bendera,..kawasan cni,..banyak yg caler biru gambar mata laa..

ch@ berkata...

Ihiks...bahangnya makin terasa.

Puan Kutu berkata...

bisalah tu mengundi dh dekat.meriah la dengan bendera merdeka ni semua.haha..

lepas LIMA ni PM umum kot tarikh mengundi bila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...