♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 29 Mei 2013

Home » , , » Baju Superman idaman

Baju Superman idaman



Sakan dapat berjalan kat KL katanya, hihihihi .... dan . akhirnya amir dapat baju superman idaman.. jauh tu kat KL jumpanya.. bukan mencari ni pun pergi KL tu dah sekali terjumpa .. haihh langsung pitam, kaki tak berganjak .. mahu baju superman ini juga.... puaslah pujuk ingatkan nak cari kat GM Klang jer... terbang duit hubby rm 30.00 mahal betul baju ni, harga asal rm 35.00

 
Balik rumah terus nak pakai .. haihhhh ... muka selamba jer.. tak malu pulak tu, main² dengan kawan².. siap tanya lagi beli kat mana...



Superman main belon buih, yolah tu .. mananya boleh terbang nak menyelamatkan nyawa orang .... 



Sekarang dah terjawablah baju apa yang amir beli .. dalam entry ni... saya ada tanya, tapi yang betul jawab takda hadiah .. saja suka² bertanya... sebab kalau korang baca entry kita ni setiap hari mesti korang tahu .. baju apa yang amir memang tengah idam²kan sekarang ni, saya pun heran.. mana datangnya keinginan nak baju ni.. bila tunjuk baju lain memang dia tak heran pun.







11 ulasan:

Teena Tna berkata...

Lepas nie boleh lah terbang, g selamatkn org..hee

Ummi Iman berkata...

:) uniform rupanya. Murah juga tu harganya. Jgn terbang tau Amir ;)

Nafira usof berkata...

heheheehhe.. salah tekaan saya.. hihihi

Khai♥Rin : anies berkata...

mungkin amir penah tgk kt shopping mall kot ;-)

Mila Ahmad berkata...

kemain lagi baju superman

QasehnyaRania berkata...

pengaruh tngok kat mana2 kot..

la caner leh terlepas n3 tu..

QasehnyaRania berkata...

pengaruh tngok kat mana2 kot..

la caner leh terlepas n3 tu..

♥ ROS ♥ berkata...

Uihh bju dia... Cntik... Byk tgk superman kot ni :p

Nad MamaZN berkata...

Jumpa jugak akhirnya ye amir hihi
Harga rm30 tu standard yana..

izan mama mia berkata...

supermannnnnn..wah terbang tak ??

Puan Kutu berkata...

pada saya aak mahal gak la.tp dh anak suka,berbaloi kot beli.suka la amir tu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...