♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 7 Mei 2013

Home » , , , » Hadiah daripada Nora

Hadiah daripada Nora



Semalam saya dah publishkan entry melatih anak menjadi genius diblog, buku tu saya dapat hadiah daripada GA anjuran nora karim a.k.a daripada blog dialoguda.blogspot.com. Entry tu saya buat autopublish jer.. dah siap² draft hihihihihi .. tak sangka pulak semalam cuti ..... sebab PRU 13 kan, selangor cuti (^___^)v

Dalam buku tu sebenarnya nora ada sisipkan kata² sikit... insyaallah saya akan simpan, baca dan amalkan panduan daripada buku ni... terima kasih nora.




sama².. saya pun tak sangka saya menang .....


Pada kawan² yang masih belum mengenali nora boleh lagi singgah di blognya http://dialoguda.blogspot.com, sepanjang mengenali nora orangnya sangat peramah... dan jika aa pertanyaan di komen pasti akan di balas .... jomlah tambah kenalan ... nora duduk kat melaka sekarang.




Bicara Hati : fuhh.. banyaknya kerja nak buat awal bulan ni, nanti² saya bw.. nanti² nak up cerita dan pengalaman pertama kali mengundi hihihihi ...






15 ulasan:

dear anies berkata...

kn manfaat sebaik nyer tu ;-)

nad berkata...

Yana, fm xsampai lg ek ?

Masya berkata...

KHAIRIN : INSYAALLAH...

NAD : BELUM LAGI.. MINGGU NI KOT... MINGGU LEPAS POSMEN BZ HIHIHIHIHI .. MENGUNDI.. SEBAB BUKU NORA NI PON SYA BARU DAPAT MINGGU LEPAS...

lia berkata...

wahhhh menarik tajuk buku tu... boleh la nnt nak p cari...

puanstoberi berkata...

bes jugak kan, buat GA, bagi adiah buku.. :)

Kakzakie Purvit berkata...

Hadiah yg sangat bermanfaat ni..

Cho Zila berkata...

tahniah.. tahniah.. memang rezekikan...

Nory Zoulkefle berkata...

tahniahhh...
best nyer dpt hadiahh..
hee

Unknown berkata...

selamat bekerja~
zura pon bz gak haini.. dah lama bercuti..hehehe

Ratu Hatiku berkata...

Bestnya.. Tahniah... :D

eita berkata...

dapat hadiah lah yang paling best sekali...

nurbijen berkata...

Tahniah Masya.... seronoknya dapat hadiah buku :)

Unknown berkata...

tahniah.... bagus buku tuu

LYAfrina berkata...

mesti bgs sgt buku ni

Nora Karim berkata...

haih... buruknya tulisan saya tu... hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...