♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 31 Mei 2013

Home » , , , » Kreativiti amir menggunakan tanah liat

Kreativiti amir menggunakan tanah liat




Jom layankan gambar² amir ni... bukan main tekun lagi dia buat, hasilnya .. memanglah super duber.. nak tergelak ibu dibuatnya .... 

Dah belikan, kenelah melayankan kerenah dia pulak, main sama².... saya tak perlu risau sangat sebab amir dah 5 tahun jadi dia memang dah boleh main tanah liat... cuma kene pesan jerlah.. lepas main simpan, kemas dan jangan lupa basuh tanggan.

Buat rama², buat ulat (ulat tu yang pertama dia buat) siap nyanyi² lagu ulat lagi ... gambar bawah rama² tu .. amir kata stoberi, hihihi.. ada rupa stoberi ker?? macam takda jer... yang bawah sekali sebelah kanan tu.. buat berger.. ayah.. kami nak makan berger bakar .... bila mahu tunaikan ni.... ;p

Doh tanah liat ni saya beli kat cosway.


Bicara Hati : tengahari ni rehat panjang, mahu kemana kita??? ...




12 ulasan:

QasehnyaRania berkata...

cantik.
pandai amir.
dlu2 suka gak main tanah liat.tp versi skrg colourful ye

Ibu Lala berkata...

bijak bijak...

Ibu Lala berkata...

tak pegi mana pun time rehat ni. x de geng nak jenjalan jalan. hajat hati tu nak ke MValley.

Deqla Manjew berkata...

wahh comel... pndai dia buat ye..

Teena Tna berkata...

Lawa lah dia buat, comel2 jer..

Fiza Rahman berkata...

Pandainya amir.

LiYa HaNiF :: berkata...

kreatif juga dia.... :)

aizamia3 berkata...

kreatif.. ;)
tengahari tadi tak ke mana.. dok blogwalking.. ;)

Nory Zoulkefle berkata...

kreatifnya...nory plak rasa nak main tanah liat ni..hehe

IntaNBerliaN berkata...

pandai amir main

Puan Kutu berkata...

pandai amir main tanah liat.macam2 rupa jadi.hehe..dulu kecik2 masa kt tadika mmg suka main tanah liat.buat lesung batu n ubat nyamuk paling terer.haha

LYAfrina berkata...

sgt comel amir buat.. x kisah la bentuk apa pun..tp itulah kreativiti dia kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...