♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Khamis, 9 Mei 2013

Home » , , , , , » Menu maggie citarasa sendiri

Menu maggie citarasa sendiri





Jarang - jarang , kadang - kadang , memang pun.. stok 5 bungkus sebulan belum tentu habis.. ntah memang jarang masak... kecuali hubby, suka sangat makan.. salah isteri jugak.. pagi² tak sempat nak masak.. jadi hubby balik makan tengahari maggie jerlah dihadapnya.. itu jer yang ada dalam laci.. kikikiki .... oic membebel pulak...

Ni masak maggie citarasa saya hahaha .. sukati jer kan.. bendi saya letak dalam tu.. korang pernah buat.. dulu hubby macam pelik, lagi² saya suka masak letak cili, bawang merah kecik, bawang putih, halia dan telur... maklumlah pengemar sayur macam saya ni.. dalam maggie sesekali masak pun saya nak letak... kalau ada sawi pun saya letak jer... terung pun jadilah atau buncis hahaha... pelik x?? tak kot kan.. ok.. jangan gelakkan .. memang tak kelakar pun... tapi semangkuk ni .. sebab jarang² masak.. makan 3 beranak.. memang buat bergaduh lah ..;p









11 ulasan:

nad berkata...

Saya suka masak kosong jek
Abes abes letak telur
Tak suke banyak aksesori ;)

nurbijen berkata...

bukan pelik, tapi rajin... kalau saya letak telur jer.. semalam pun saya lunch dgn meggi jer, dah lama tak makan rasanya...

eita berkata...

kacang bendi?..
tak pernah lagi mencuba megi taruk kacang bendi..
setakat sawi tu ok lah...
memang menu pelik ni

mala berkata...

uish! 1st tgk maggie letak bendi. mcmana la rasa dia :-)

Maria Firdz berkata...

X pnh la plak ltak bendi... X berlendir ke.. Huhu

Tie HT berkata...

akak ingatkan menu magic maggi yg baru tu, ayam mask kicap sedap :)

nOe suhaimi berkata...

wahhhh....sedapnya...resepi mcm ni..biasanya husband yg buat...mcm2 ditaruknya...bendi mcm ni pun ada...teringin la plak..

nadia farahida berkata...

nadia tak makan megiiii, kesian kannn T__T

Unknown berkata...

ada sayur telur.berkhasiat tu..

sy pun suka makan maggie campur macam2 hehe

Unknown berkata...

sedap nmpk tu.. mintak sikitttt...huhu

Unknown berkata...

dh lama tak melantak megi,..rasa sedap lak nengoknyer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...